AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Er flere damer som har abnorme lepper nå om dagen, botox, restylane? Jeg jobber med ei dame som har abnormt store lepper, klarer ikke fokusere på ordene som blir sagt da alt fokus går med på å sjalte ut inntrykket om de abnormt store leppene. Alt i alt er hun et fantastisk menneske men leppene ser helt malplasserte ut i ansiktet. Hva skjer? Hvorfor gjør folk dette med utseendet sitt? Anonymkode: 2c429...a14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Del Skrevet 27. desember 2021 100% dårlig selvtillit ! Anonymkode: f14df...559 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg har det fordi jeg synes det er fint Anonymkode: 1b124...ec2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 De synes nok det ser fint ut selv. Men for oss andre ser det bare veldig rart ut. Jeg detter nesten litt ut av samtalen fordi utseende ser feil ut. Det er som hjernen prøver å gjenopprette balansen i ansiktstrekkene deres, og så går det ikke. Anonymkode: 49f25...60d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har det fordi jeg synes det er fint Anonymkode: 1b124...ec2 Ja, skjønnhet er jo objektivt. Men fra et evolusjonsmessig synspunkt er jo et ansiktstrekk som er abnormt i forhold til resten dessverre å se som et sykdomstegn... akkurat som at folk med downs eller ulike andre syndromer, har sære utseendemessige trekk selvom de er flotte mennesker sier jo dette noe om en genetisk bærekraft. Hvorfor ønsker da noen kvinner å pådra seg et utseende som skulle tilsi at de har en genetisk defekt? Dette stiller jeg meg spørrende til Anonymkode: 2c429...a14 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Del Skrevet 27. desember 2021 lip lift > filler Anonymkode: c2ec8...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 27. desember 2021 #7 Del Skrevet 27. desember 2021 Botox er en nervegift. Er så merkelig hvordan så mange uvitende og ofte dømmende folk der ute tror man kan ha nervegift i leppene 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Del Skrevet 27. desember 2021 Kjøttmeisen skrev (Akkurat nå): Botox er en nervegift. Er så merkelig hvordan så mange uvitende og ofte dømmende folk der ute tror man kan ha nervegift i leppene Om man sprøyter noe inn i organismen/kroppen havner vel slt til syvende og sist i samma årer med tanke på hvordan kroppen er bygd opp? Man har jo bare ett blodomløp og dette forsyner jo muskler, lepper og hjerte med det samma blodet... Anonymkode: 2c429...a14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Del Skrevet 27. desember 2021 Kjøttmeisen skrev (7 minutter siden): Botox er en nervegift. Er så merkelig hvordan så mange uvitende og ofte dømmende folk der ute tror man kan ha nervegift i leppene Botox brukes også i lepper, spesielt for å få overleppen til å slappe av så man for eksempel får bredere lepper når man smiler og ikke viser så mye av gummene. Men jeg tror også at TS i tråden sikter til fillers. Anonymkode: 87d37...bae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 27. desember 2021 #10 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om man sprøyter noe inn i organismen/kroppen havner vel slt til syvende og sist i samma årer med tanke på hvordan kroppen er bygd opp? Man har jo bare ett blodomløp og dette forsyner jo muskler, lepper og hjerte med det samma blodet... Anonymkode: 2c429...a14 Det er heldigvis ikke helt sånn nei. Hadde vært veldig upraktisk om man ble lam i ansiktet eller kroppen fordi man behandlet en nerve i nakken med botox fordi man har parkinson f.eks. Botox lammer og varer i opptil 3 måneder. Det som folk putter i leppa er hyaluronsyre, som binder fuktighet, noe alle har i kroppen naturlig men som forsvinner med alder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, skjønnhet er jo objektivt. Skjønnhet er vel subjektivt? Anonymkode: eb49d...df5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 27. desember 2021 #12 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Botox brukes også i lepper, spesielt for å få overleppen til å slappe av så man for eksempel får bredere lepper når man smiler og ikke viser så mye av gummene. Men jeg tror også at TS i tråden sikter til fillers. Anonymkode: 87d37...bae Tviler på at ts refererer til gummy smile nei, vet ikke om noen annen grunn til å putte botox i leppene av kosmetiske årsaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #13 Del Skrevet 27. desember 2021 Kjøttmeisen skrev (5 minutter siden): Det er heldigvis ikke helt sånn nei. Hadde vært veldig upraktisk om man ble lam i ansiktet eller kroppen fordi man behandlet en nerve i nakken med botox fordi man har parkinson f.eks. Botox lammer og varer i opptil 3 måneder. Det som folk putter i leppa er hyaluronsyre, som binder fuktighet, noe alle har i kroppen naturlig men som forsvinner med alder Åja, det er derfor folk ser så avkuttet ut med tanke på mimikk ja.. Leppene henger jo der som digre verandaer... Anonymkode: 2c429...a14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #14 Del Skrevet 27. desember 2021 Kjøttmeisen skrev (3 minutter siden): Tviler på at ts refererer til gummy smile nei, vet ikke om noen annen grunn til å putte botox i leppene av kosmetiske årsaker Lip-flip: https://www.byrdie.com/lip-flip-botox-treatment-4773251#toc-benefits-of-botox-lip-flip-treatment Anonymkode: 87d37...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #15 Del Skrevet 27. desember 2021 Har det for å plage sånne som deg Anonymkode: 20289...bba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #16 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De synes nok det ser fint ut selv. Men for oss andre ser det bare veldig rart ut. Jeg detter nesten litt ut av samtalen fordi utseende ser feil ut. Det er som hjernen prøver å gjenopprette balansen i ansiktstrekkene deres, og så går det ikke. Anonymkode: 49f25...60d Haha, god beskrivelse. Har samme opplevelse av jenter med stive oppblåste lepper. Må konsentrere meg for å fokusere mens hjernen skriker "duck face, duck face". Anonymkode: edc2e...984 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. desember 2021 #17 Del Skrevet 28. desember 2021 Kjøttmeisen skrev (22 timer siden): Det er heldigvis ikke helt sånn nei. Hadde vært veldig upraktisk om man ble lam i ansiktet eller kroppen fordi man behandlet en nerve i nakken med botox fordi man har parkinson f.eks. Botox lammer og varer i opptil 3 måneder. Det som folk putter i leppa er hyaluronsyre, som binder fuktighet, noe alle har i kroppen naturlig men som forsvinner med alder Det forsvinner ikke, det migrerer langt på utsiden av leppene. For at det skal forsvinne må du sette utallige sprøyter med et sviende stoff som kan løse det opp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #18 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har det fordi jeg synes det er fint Anonymkode: 1b124...ec2 Men det er jo stygt. Så himla stygt. Ser du det ikke selv? Anonymkode: 724e0...d7b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Del Skrevet 28. desember 2021 Nå har de færreste mye. De fleste har bare litt. Så man ser det bare på de få som overfyller. (Noe de fleste klinikker ikke gjør lenger, pga dårlig reklame) Jeg syns det er rart så mange velger å bære på overvekt, men jeg klarer fint å ikke stirre på fettet når jeg prater med folk likevel. Noen er vel litt enklere, og sliter med konsentrasjonen Anonymkode: 83913...4f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #20 Del Skrevet 28. desember 2021 Peonjenta skrev (24 minutter siden): Det forsvinner ikke, det migrerer langt på utsiden av leppene. For at det skal forsvinne må du sette utallige sprøyter med et sviende stoff som kan løse det opp. Utallige sprøyter som svir? Hvorfor svare når du ikke har greie på dette? Om det skulle migrere, er det noen få stikk du så vidt kjenner, så løser det seg opp raskt Anonymkode: 83913...4f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå