Gjest himmel........ Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 noen flere som har en type som er slik? han sovner på sofaen på kvelden, så prøver jeg å vekke ham slik at vi får lagt oss (haha). så våkner han, sier litt tull, så sovner han igjen på 2 sekunder. nå har jeg prøvd å vekke ham 6 ganger på 1 time.... likevel sovner han igjen hele tida.... jeg vet at hvis jeg er litt strengere i stemma og prøver å tvinge ham til å stå opp blir han grinete.... da sier han ting som "hvorfor er du så sur da??".... forstår ikke hvorfor han blir slik sint mann når jeg prøver å vekke ham..... han er jo så blid og snill i våken tilstand!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 ja. men problemet er at han er slik hver eneste gang han sovner på sofaen.... og det er ikke kjekt.... å bli kjefta på når folk er treige med å stå opp...
Arkana Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 Nå pleier ikke samboeren min å sovne på sofaen så ofte, men de gangene han gjør det ser jeg ingen grunn til å vekke ham. Hvorfor vekke folk som sover fordi de skal sove? Han våkner av seg selv etterhvert og bare river av seg klærne og tusler i seng.
Gjest Kålungen Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Min mann er også sånn, sovner på sofaen og bare snakker tull de gangene jeg får liv i han. (Han blir ikke sint ) Han vil gjerne at jeg vekker han når jeg skal legge meg, men jeg gidder ikke mase 100 ganger på han, og går til sengs alene. Neste morgen spør han "hvorfor vekte du meg ikke i går a'?" Ehh....prøvde bare sånn ca 73 ganger....
Leo Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg trodde jeg var glad i å sove, men jeg har virkelig møtt min overmann Han HATER å sove sammen med hunder påstår han, men nå har de sovnet på sofaen med armene/labbene rundt hverandre og når jeg forsøker å vekke dem ser de vekselsvis surt på meg... Skikkelig søte er de!!!
Rannva Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 La ham sove på sofaen da. Han våkner sikkert etterhvert og tusler i seng. Men ingen har vel tatt skade av en natt på sofaen?
Cuba Skrevet 15. oktober 2005 #8 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg trodde jeg var glad i å sove, men jeg har virkelig møtt min overmann Han HATER å sove sammen med hunder påstår han, men nå har de sovnet på sofaen med armene/labbene rundt hverandre og når jeg forsøker å vekke dem ser de vekselsvis surt på meg... Skikkelig søte er de!!! ←
Gjest lumina Skrevet 15. oktober 2005 #9 Skrevet 15. oktober 2005 Min kjære er likedan Så god og hyggelig i våken tilstand, men en skikkelig surpomp i tilstanden mellom søvn og våken.. Når er det sånn at han ofte har et par timer fri midt på dagen før han må ut å kjøre kveldsruta, så da tar han likegodt en lur på sofaen.. og setter det tunge ansvaret på meg om å hjelpe han å stå opp...*grøss* Har vært nødt til å lære meg et par triks.. å snakke til han eller mase nytter ikke Så enten lager jeg noe snacks -småmat jeg vet han liker... eller lager et stort glass iiiiskald brus (pepsi max seff) med isbiter i å friste med.. det kan han sjelden motstå... eller den enkle måten.. en blowjob
Annie Skrevet 15. oktober 2005 #10 Skrevet 15. oktober 2005 Min kjære er likedan Så god og hyggelig i våken tilstand, men en skikkelig surpomp i tilstanden mellom søvn og våken.. å snakke til han eller mase nytter ikke ← Samme greia her, så jeg lar han heller sove på sofaen. Så enten lager jeg noe snacks -småmat jeg vet han liker... eller lager et stort glass iiiiskald brus (pepsi max seff) med isbiter i å friste med.. det kan han sjelden motstå... eller den enkle måten.. en blowjob ← Er det lettere med en blowjob enn et glass Pepsi med isbiter?????
Nella Skrevet 15. oktober 2005 #11 Skrevet 15. oktober 2005 Sjelden sambo sovner på sofaen, men det nytter ikke snakke til han om han sovner. Prater bare rør Så da får'n bare ligge og jeg gidder ikke bruke energi på noe så nytteløst som å vekke han. Ikke jeg som våkner med vond nakke dagen etter....
lillesky Skrevet 15. oktober 2005 #12 Skrevet 15. oktober 2005 Min samboer skjønner ikke at han sovner, eller vil iallefall ikke innrømme det. Men han blir ikke sur når han våkner (for jeg vekker han ikke). Men når han står opp og skal på jobb midt på natta, da er han sur da!!
Gjest (Ursula) Skrevet 15. oktober 2005 #13 Skrevet 15. oktober 2005 Min er også en hyppig sofasover, og ber meg ofte vekke han. Det fungerer særdeles sjelden, og når han først våkner, husker han heller ikke at jeg prøvde å vekke han flere ganger, noe som har ført til at jeg ikke lenger gidder å mase på han, han får sove til han våkner.
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2005 #14 Skrevet 15. oktober 2005 Her i huset er vi gretne sofasovere begge to Skjønt jeg sovner hyppigere på sofaen enn han. Det er først og fremst fordi jeg blir trett mye tidligere enn han, men vil gjerne at vi skal legge oss samtidig, så da venter jeg på sofaen. Og sovner mens jeg venter. Men han vekker meg alltid, og jeg blir nesten alltid sur. Men heller det enn å våkne kald og stiv og ekkel på sofaen flere timer senere. Sambo blir sint han. "Nei, slutt, gå bort!" Innimellom gir jeg opp og går bare og legger meg, men som regel har jeg ikke samvittighet til det.
Gjest lumina Skrevet 15. oktober 2005 #15 Skrevet 15. oktober 2005 Samme greia her, så jeg lar han heller sove på sofaen. Er det lettere med en blowjob enn et glass Pepsi med isbiter????? ← Hehe, jeg ordla meg visst feil der ser jeg :grine2:
Gjest Aloha Skrevet 16. oktober 2005 #16 Skrevet 16. oktober 2005 Det hender ofte at sambo sovner på sofaen og det hender det jeg vekker han og spør om han ikke heller vil sove i sengen. Da blir han som oftest med. Men det skal sies at han ofte er oppe lenger enn meg - når jeg da våkner neste dag hender det rett som det er at han ligger på sofaen, under et teppe, med fjernkontroll og TVen på. Synes det er litt søtt jeg da. Kan ikke skjønne problemet med at han sover på sofaen en gang iblant. Det viktigste er jo at han sover godt! Ikke at han sover der jeg vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå