AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Vi har vært sammen 1 år og jeg syns vi har sex sjeldent. Kan gå 1-2-3 uker mellom hver gang. Jeg prøver, men hver gang sovner han eller jeg får ingen respons. Får veldig dårlig selvtillit og føler meg ekkel etter avvisning og aldri initiativ fra hans side. Har prøvd å spørre han, men han sier det ikke er noe galt, men føler handlingene snakker for seg selv. Redd han har funnet noen ande. Hva er normalt? Anonymkode: 06070...108 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Ofte. Vi fikk barn etter 15.5 mnd, og enda så kan vi ha sex hver dag. (sammen i 2.5 år) Rekker det ikke alltid, men blir 1-4 gr pr uke. med min eks så var det dårlig, så min erfaring er at om det dør ut så fort UTEN barn så blir det sjeldent bedre. Anonymkode: b3e79...14b
Gjest Gunn Greta Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Alt er normalt, så han er nok ikke utro.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi har vært sammen 1 år og jeg syns vi har sex sjeldent. Kan gå 1-2-3 uker mellom hver gang. Jeg prøver, men hver gang sovner han eller jeg får ingen respons. Får veldig dårlig selvtillit og føler meg ekkel etter avvisning og aldri initiativ fra hans side. Har prøvd å spørre han, men han sier det ikke er noe galt, men føler handlingene snakker for seg selv. Redd han har funnet noen ande. Hva er normalt? Anonymkode: 06070...108 Det hjelper jo ikke hva som er normalt, når dette ikke funker for deg. Dump! Anonymkode: 32d8b...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Det du forteller er sikkert normalt, men sikkert ikke mest vanlig. Tror ikke svar på tittel vil hjelpe så mye... Anonymkode: fa000...77e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har vært sammen 1 år og jeg syns vi har sex sjeldent. Kan gå 1-2-3 uker mellom hver gang. Jeg prøver, men hver gang sovner han eller jeg får ingen respons. Får veldig dårlig selvtillit og føler meg ekkel etter avvisning og aldri initiativ fra hans side. Har prøvd å spørre han, men han sier det ikke er noe galt, men føler handlingene snakker for seg selv. Redd han har funnet noen ande. Hva er normalt? Anonymkode: 06070...108 Vært gift i 2 år snart, og allerede fra første året så mistet jeg den sexlysten, vil helst det skal gå en måned mellom eller 2 før jeg gjør noe med min mann. Tror ikke han er utro men noen ganger så blir man sliten eller så har man sine tanker et helt annet sted og man kan ikke nyte noe som helst. Anonymkode: 26e80...386
Loff77 Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har vært sammen 1 år og jeg syns vi har sex sjeldent. Kan gå 1-2-3 uker mellom hver gang. Jeg prøver, men hver gang sovner han eller jeg får ingen respons. Får veldig dårlig selvtillit og føler meg ekkel etter avvisning og aldri initiativ fra hans side. Har prøvd å spørre han, men han sier det ikke er noe galt, men føler handlingene snakker for seg selv. Redd han har funnet noen ande. Hva er normalt? Anonymkode: 06070...108 Hver dag for mange og sjeldnere for andre
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Alt er normalt. Husk at dere skal leve sammen fot alltid. Trur du sexen vil være lik fra uke til uke? Samboer i 5 år. Vi har sex fra 1 gang i uken til 5. Noen ganger kan det gå en måned i mellom fordi det er sykdom, en av oss er slitne eller psykisk stress. Mitt syns på meg selv forfaller ikke fordi mannen har sine ting. Eller omvendt 🙂 Du burde jobbe med din selvtillit og innse at mannen ikke tenker som deg. Det er du som legger negative tanker inn i dette fordi du føler deg avist. Men du blir ikke avist. Han er for sliten og det må man kunne få lov til å være uten at du tenker utroskap 🤦♀️ Anonymkode: 3f020...e4d 1
Gjest Acer Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 Hvor ofte er det "normalt" å ha sex ? ? ? Ærlig talt ! Er det noen som har undret seg over hvorfor mange par idag sliter med tidsklemma, stress, psykiske, og det oppstår samlivsbrudd ?.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi har vært sammen 1 år og jeg syns vi har sex sjeldent. Kan gå 1-2-3 uker mellom hver gang. Jeg prøver, men hver gang sovner han eller jeg får ingen respons. Får veldig dårlig selvtillit og føler meg ekkel etter avvisning og aldri initiativ fra hans side. Har prøvd å spørre han, men han sier det ikke er noe galt, men føler handlingene snakker for seg selv. Redd han har funnet noen ande. Hva er normalt? Anonymkode: 06070...108 3 år og et barn sammen, har sex omtrent daglig. En gang i ny og ne er det opptil 4 dager i mellom, men da er det pga sykdom. Anonymkode: 99767...620
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 Det kommer helt an på. Noen uker ofte, og noen uker kanskje en gang i uken.. Anonymkode: 45635...79a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #12 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer helt an på. Noen uker ofte, og noen uker kanskje en gang i uken.. Anonymkode: 45635...79a I starten av et forhold har man ofte sex, da er alt nytt og spennende. Dabber det for fort av og det blir veldig sjeldent? Da er det en stor fare for at man ikke er kompatibel på dette området. Når det skjer? Da kan den som ikke får nok sex begynne tanken på at dette ikke går over tid. Da ser man ofte begynnelsen på slutten om den andre ikke evner å se det, eller gjøre noe med det. Det er fakta og ofte grunnen til at veldig mange forhold ender i brudd. Det skjer jo ikke normalt etter et år! Det pleier å skje etter 7 år og oppover. Ofte er det kvinner som mister lysten i langvarige forhold. Anonymkode: 70516...6ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå