Gå til innhold

Hvor er grensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ligger grensen på det som defineres som "dirty sex" og det vi pleier å kalle for "vanilje sex"?

Min personlige oppfattning er at alt er bare seks, så lenge begge/alle parter har gitt sitt samtykke, alt som skjer er innen lovens ramme og ingen blir skadet/traumatisert. Men alt er relativt...

Del gerne deres mening om hvilken type av sex dere synes "dirty" og hvorfor dere synes det. 

Anonymkode: ad4c1...e73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen pripne KG høner her som vil dele/spy ut sin mening på at alt som ikke inkluderer misioner stillingen og stirring i hverandres øyner i 5 min? Før stakkaren de er sammen får under gjennomsnitt god orgasme og tømmer seg i skjeden hennes, for hun vil kun ha "samleie" fordi hun prøver å bli gravid. 

Anonymkode: ad4c1...e73

Skrevet

"Dirty sex" er jo bare et uttrykk. Det er ikke et uttrykk jeg bruker selv, men vil gjette på at man mener noe som er litt kinky, eller som motsats til vaniljesex. 

Jeg synes analsex og skullfucking er litt "dirty" i denne konteksten. Jeg synes også dirty talk kombinert med noen former for seksuelt rollespill er "dirty". For eksempel at han tar kveletak på meg. Vi liker begge disse tingene, men jeg vil likevel beskrive det som litt "dirty" og ikke vaniljesex.

For såvidt er vel noe av den mest dirty fantasien min at noen bare tømmer seg i meg etter fem minutter uten at jeg leer en muskel. Misjonæren trenger ikke være vanilje. 😉

Anonymkode: efefa...a9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...