Gå til innhold

Leie hotellrom kun for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig å leie hotellrom kun noen timer? Forskjell på pris for det og overnatting inkludert frokost? 
Er det vanlig å leie rom kun for sex? Hva skal en si ved bestilling da? Trenger kun rom noen timer?

Anonymkode: c835d...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har leid hotellrom flere ganger, med formålet å kun ha sex. Likevel kunne det ikke falt meg inn å leie det på timesbasis! Hvis det er noen som tilbyr det, så forestiller jeg meg et såpass lugubert og møkkete sted at der ville jeg aldri i verden vært naken.

Det koster ikke SÅÅ mye for et akseptabelt hotellrom, hvor man selvsagt betaler for hele natten. Selv om man kun trenger rommet for noen timer.

Anonymkode: d41a7...468

• Liker 4
Skrevet

Må jo ha frokost!

Anonymkode: 14cb6...9b2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har leid hotellrom flere ganger, med formålet å kun ha sex. Likevel kunne det ikke falt meg inn å leie det på timesbasis! Hvis det er noen som tilbyr det, så forestiller jeg meg et såpass lugubert og møkkete sted at der ville jeg aldri i verden vært naken.

Det koster ikke SÅÅ mye for et akseptabelt hotellrom, hvor man selvsagt betaler for hele natten. Selv om man kun trenger rommet for noen timer.

Anonymkode: d41a7...468

Men spør de ikke ved utskjekk tidlig da, hvorfor ikke overnatte? Er det ikke veldig synlig da, at det kun er for sex?

Anonymkode: c835d...3a9

• Liker 1
Skrevet

Hotellet bryr da seg ikke om det så

lenge de får betalt. 

Anonymkode: c3341...11b

Skrevet

Har gjort det ved flere anledninger, og som det sies - hotellet bryr seg ikke. 
Du får antagelig ikke leid for mindre enn et døgn, men ett tips er at i det siste året har noen hotell begynt å leie ut hotellrom som kontorplass på dagtid. Da kan du få rommet ned til til halv pris 

Anonymkode: bb710...2eb

• Liker 1
Skrevet

Du får ikke leie hotell på timebasis nei og hotellene har blitt veldig nøye med å følge med på om det er prostitusjon og kurs i hvordan gjenkjenne prostitusjon og trafficking er noe mange hotellkjeder har med ansatte. 

Det er veldig synlig at det kun er for sex om dere kommer og går to stk eller om det kommer en etter den andre og det mest diskrete er å booke to rom et til hver så begge to er legit gjester på hotellet. Da har de mindre sjanse for å oppdage at den ene besøker den andre på rommet og mindre belegg for å ringe politiet å påstå at det er sexhandel på gang. Hvis du ikke skal overnatte der så heng do not disturb skilt på døra når du drar og kom tilbake morgenen etter å fjern skiltet så det ser ut som du har vært der over natten

Hilsen ex eskorte 

Anonymkode: 8a212...f98

• Liker 4
Skrevet

Man kan leie dagrom, ofte til litt over halve prisen. Har gjort det når jeg har måtte kjøre bil om natten og trenger noen timers søvn på formiddagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...