AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Hei. Banner sikkert i kirka nå men uansett: Jeg er ikke så glad i sprø svor, men føler dne enten blir sprø eller seig. Fikk engang servert en Ribbe som var så myk at den bare smelta på tunga. (svoren inkludert). Hvordan får jeg svoren like myk som fettet under!? Anonymkode: 3666b...a86 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Sous vide. Anonymkode: 8e15d...912
Gjest Gratinara Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Stek den i stekepose og la all "fuktigheten" stenges inne hvis du liker typ vassen svor, men dette kan jo ofte få en slags seigt skinn følelse over seg da. Jeg synes også veldig godt stekt og ordentlig "poppet" svor er lett å tygge, spesielt hvis man bruker flammebrenner. Svoren blir jo sprø, men faller sammen som "kjeks" i munnen når man tygger den
FrankDrebin Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Gjør alt i din makt for å få den sprø. Da blir den myk, garantert. xD 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Gratinara skrev (På 27.12.2021 den 0.05): Stek den i stekepose og la all "fuktigheten" stenges inne hvis du liker typ vassen svor, men dette kan jo ofte få en slags seigt skinn følelse over seg da. Jeg synes også veldig godt stekt og ordentlig "poppet" svor er lett å tygge, spesielt hvis man bruker flammebrenner. Svoren blir jo sprø, men faller sammen som "kjeks" i munnen når man tygger den I den ferdigvakuumerte stekeposen jeg brukte på ribba i år, begynte svoren å bli sprø selv før plast-toppen ble fjernet. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 21b18...3d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå