AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Vi har vært sammen ett år, og vi har hatt sex fem ganger. Første gangen 1/2 år inn i forholdet (1 1/2år etter vi begynte å date). Vi snakket mye om sex før vi ble sammen, og derfor tok jeg litt ekstra hensyn til han og ville at han skulle føle seg helt trygg med meg. De gangene vi har hatt sex har han vært sprudlende glad og nesten fnisete hele dagen etterpå 🤗 og sist vi hadde sex kom han oppmed en masse forslag på hvordan og hvor vi kunne ha sex neste gang. Det er ingenting fysisk galt med han, vi snakker fortsatt mye om det og han sier at han har et godt og fint sexliv på egenhånd. Og det er jo fint. Han blir hard når vi kliner eller koser i senga. Og jeg får ta på han men så plutselig avbryter han og sier f.eks "neimen, nå er det tid for kaffe!" Eller noe annet trivielt… Vi har ikke hatt sex på mange uker, han kom inn på soverommet nå etter jeg hadde lagt meg, begynte å kline og tok litt på meg. Jeg sa at jeg ble veldig kåt og ville at han skulle legge seg med meg. Da så han på meg og sa "fint jo, god natt min elskling", og så gikk han. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre… Nå begynner det å synke inn at vi kanskje absolutt ikke matcher på dette området. Hva tenker dere når dere leser dette? Anonymkode: 766c4...2e3 2
sicario Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere når dere leser dette? Anonymkode: 766c4...2e3 At du kjeder deg og ville starte en trolletråd på KG. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Spørs nok om ikke sexlivet på egenhånd er noe han tenner mer på enn sex med deg....der er det ingen prestasjonsangst eller skuffelser heller. Du må si det rett ut at du har behov for mer sex og bekreftelser, menn forstår sjelden hinting. Anonymkode: 1d435...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs nok om ikke sexlivet på egenhånd er noe han tenner mer på enn sex med deg....der er det ingen prestasjonsangst eller skuffelser heller. Du må si det rett ut at du har behov for mer sex og bekreftelser, menn forstår sjelden hinting. Anonymkode: 1d435...dd5 Takk! Det er kanskje det jeg har tenkt mest på, at sexlivet på egenhånd er ukomplisert og 100% rett. Og at det er enklere å fortsette på den måten. Jeg har sagt det til han, og han vet det godt at jeg for min del vil ha mer. Jeg har også sagt at det er veldig frustrerende at han starter og gjøre meg kåt, og så bare går for å ta en kaffe som om ingenting har hendt. Anonymkode: 766c4...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå