Gå til innhold

Venninne som ikke forstår at kjæresten/eksen er narssissist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver kjæresten/eksen pga de stadig slår opp og blir sammen igjen. Hun klarer ikke holde seg unna han. Han er manipulerende, løgnaktig og falsk og har utøvd psykisk vold mot henne flere ganger. Blir lei meg for vil ikke at hun skal utsettes for dette.. Jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke klarer å se realiteten. Virker som hun er helt blendet av sjarmen hans. Flere av oss i omgangskretsen ser at han ikke er bra for henne men om vi tar det opp med henne så kommer hun med unnskyldninger og avfeier det han gjør/sier mot henne. Er fortvilt. Hva skal man gjøre i en slik situasjon og er det flere som har vært vitne til noe slikt som dette? Han kommer til å ødelegge henne på sikt. Vet om flere som er har vært borti slike personer som han og mange av de er psykisk nedbrutt idag.

Anonymkode: a9065...74c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i 30 årene forresten.

Ts

Skrevet

Alle har vel en venninne eller kompis i et av/på-forhold som ikke fungerer. Det er ikke så mye å gjøre, annet enn å støtte og gi råd når de spør.

Jeg har en kollega/venninne som har vært av og på med kjæresten i flere år - han har en haug problemer og jeg skulle ønske hun fant en annen, men slik holder de på. Jeg har en mistanke om at hun trenger et "prosjekt" og derfor ikke finner seg en mann uten så mye issues.

Anonymkode: ae872...106

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle har vel en venninne eller kompis i et av/på-forhold som ikke fungerer. Det er ikke så mye å gjøre, annet enn å støtte og gi råd når de spør.

Jeg har en kollega/venninne som har vært av og på med kjæresten i flere år - han har en haug problemer og jeg skulle ønske hun fant en annen, men slik holder de på. Jeg har en mistanke om at hun trenger et "prosjekt" og derfor ikke finner seg en mann uten så mye issues.

Ja du har nok et poeng, problemet med han her er at han har vært utro mot henne flere ganger. Blir både sint og lei meg for hun fortjener ikke å bli behandlet slik. Men virker ikke som hun klarer eller vil gi seg med han. Håper hun tar til fornuft men hun får fInne ut av det selv. Jeg kan ikke ta det valget for henne.

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som venn man gir opp til slutt. Enkelte nytter det ikke å snakke fornuft til. Da må de rett og slett bare gå tilbake atter en gang til det destruktive forholdet sitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...