Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurer fælt på om noen vet hva jeg mener? Har sett et par episoder av en ustyrtelig morsom serie ( animasjon) på enten NRK, Tv2 eller TVNorge, for sånn ca. et år siden. Men klarer ikke å finne ut hva denne heter. :forvirret:

Handlingen foregår bla. i en dyrebutikk, hvor dyrene prater i vei om livene sine og annet tull og fjas. De snakker engelsk, da det er en britisk serie.

Håper virkelig noen her inne forstår noe av mine rotete beskrivelser og kan hjelpe meg med denne nøtten! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet
Ja, lurer fælt på om noen vet hva jeg mener? Har sett et par episoder av en ustyrtelig morsom serie ( animasjon) på enten NRK, Tv2 eller TVNorge, for sånn ca. et år siden. Men klarer ikke å finne ut hva denne heter. :forvirret:

Handlingen foregår bla. i en dyrebutikk, hvor dyrene prater i vei om livene sine og annet tull og fjas. De snakker engelsk, da det er en britisk serie.

Håper virkelig noen her inne forstår noe av mine rotete beskrivelser og kan hjelpe meg med denne nøtten!  :)

Jeg har også sett noe lignende, men det er ikke så lenge siden. Mener det var på NRK, muligens NRK2. Lo så jeg gren da den ene figuren konkluderte med at hunder logrer for å vifte bort prompelukten... :ler::ler:

Skrevet

:ler: Det er nok samme serie, ja! Hysterisk morsom...Ler bare jeg tenker på dem

:ler:

Håper det er noen som kan hjelpe med navnet på denne!

Skrevet (endret)

Det er Creature Comforts! Her er nettside

Endret av Cymbidium

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...