AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Andre som er stappmett og vil tilbake til hverdagen? 😅 Anonymkode: 6e135...330
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Njæ.. Altså vi er i familieselskap 1. og 2. dag med min manns familie, (jeg har ingen kontakt med min biologiske familie) og vi har ikke barn. Forsåvidt glad for at det bare skal være meg og mannen i måren. Men jeg er veldig glad jeg skal nyte vår første julefrokost først i måren, (det har ikke vært tid til julefrokost før nå) og at vi begge har fri hele romjulen og kan nyte vår tid sammen nå men med fremdeles god julemat, fri, og gjøre ting vi ønsker å gjøre.. Så tja til en blanding.. Ferdig med de 'påtvunget' juleselskapene heldigvis, men heldigvis ikke hverdag med 'kneipbrød og vann', stå opp tidlig og gå på jobb igjen.. Fri til over nyttår og hver dag skal nytes med klementiner, julebrus, gode julebrunsjer og pysj til langt på dag Anonymkode: b33f1...381
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Nei, nyter fridagene(innimellom en og annen dag på jobb). Er ikke så glad i hverdagen jeg, har vært mye sliten og tappet for energi (av ulike årsaker) i lang tid og hverdagsmas og stress gjør det bare verre. Så jeg nyter fridagene og gruer meg samtidig til hverdagen igjen. Anonymkode: f6a73...871 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Nei, liker desember best. Så snart jula desverre er over, gleder jeg meg til det blir jul igjen. Anonymkode: 81851...2e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå