AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Hvordan var fødselen? første svangerskapet mitt var superkos og alt var en rosa sky. Ble satt igang ved fødselen, og det gikk veldig fort samtidig som at jeg ikke syntes det var så ille. Ville selvsagt bare dø av smertene, men synes det var en fin opplevelse! Dette svangerskapet har vært utrolig krevende for meg både fysisk og psykisk.. jeg lever i håpet om at fødselen blir like fin og effektiv som sist, men jeg kjenner jeg blir nervøs for å møte en 3’dagers fødsel siden resten av svangerskapet har vært så dritt.. om jeg får si det. Skjønner jo at ingen andre sitter på en fasit her, lurer bare på deres erfaringer! Anonymkode: 50fd6...cd1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Jeg skjønner veldig godt at en kan tenke sånn. Men det er jo ikke noen logisk grunn til det, egentlig? Det måtte være at du var sliten etter et tøft svangerskap. Men jeg vil tro at selv om en aldri kan vite, og det er mye som spiller inn, så har du gode sjanser for å få en god fødsel igjen fordi du hadde det første gang. Det er vanlig at andre fødsel kjennes litt lettere, selv om det ikke er en fasit. Jeg hadde et tøft første svangerskap, med mange plager og flere sykehusinnleggelser. Og en intens, rask og veldig fin første fødsel. Andre svangerskap var betydelig lettere. Og det ble en ny intens, enda litt raskere og veldig fin fødsel. Anonymkode: 79cfb...f6a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Fødsel har ikke sammenheng med svangerskap.. Hadde to forholdsvis like svangerskap, litt mer kvalm i det siste, men to ganske forskjellige fødsler. Anonymkode: ffb4d...4c9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Hadde en drømmegraviditet og marerittfødsel med første (langvarig vannavgang, lite fremgang, riestimulerende drypp, lite oksygen og endte med vakuum) andre var en marerittgraviditet med kvalme i 9 mnd, mye smerter osv. men drømmefødsel. Tok 1,5 time fra første tegn til baby var ute. Ingen komplikasjoner, og reiste hjem da baby var 24 timer gammel Anonymkode: 83b23...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå