Gå til innhold

Ingen plommesekk eller forstersekk i uke 5? Skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var for et par dager siden på tidlig ul, jeg var da garantert akkurat i uke 5. Det var ingen tegn til noe som helst i livmoren, annet enn at gynekologen mente hun KANSKJE kunne se et sted med litt tykk livmorslimhinne, men hun kunne ikke si noe særlig på det evt enda. Jeg skal tilbake onsdag å se da, hatt en del en del murringer i magen i to uker og har positive tester enda. 

Andre som har opplevd dette, og funnet enn plommesekk eller forstersekk litt senere? 

Anonymkode: 1962c...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som har sett plomme/fostersekk tidlig på ul? 🌸

Skrevet

Uke 5 er jo veldig tidlig.. de anbefaler jo å vente til uke 6 tidligst? Jeg var ikke før uke 7+0 og da var jo alt veldig smått.

Anonymkode: 17582...26d

• Liker 2
Skrevet

Antakelig for tidlig til å se noe på ultralyd, en grunn for at de fleste venter med TUL til etter uke 7. Man ser litt mer. 
Hvis du ikke begynner å blø, ville jeg heller bestilt ny ultralyd til om et par uker.

Anonymkode: 934b3...322

Skrevet

Hvorfor ul så tidlig? Du må jo vente til det i det minste vil være noe å finne 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: ac500...1b6

• Liker 1
Skrevet

Ikke hat TUL så tidlig av samme grunn som de over skriver at det kan være for tidlig til å se noe. 

Anonymkode: 8da65...ce7

Skrevet

Jeg får tidlig ul pga fare for exu, burde nevnt det i hi. 

Ts 

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 5+3. Kunne da såvidt skimte det hun trodde var fostersekken. Det her var hos en erfaren gynekolog. Jeg fikk beskjed om at alt mest sannsynlig var som det skulle, da det ikke var en ukjent problemstilling så tidlig. Kom tilbake når jeg var 6+3, da så hun kun fostersekken. Kom så tilbake 7+5, og da så vi et bankene hjerte. 

Anonymkode: f5c4a...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...