AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Salt lakris: Anonymkode: a50cb...219
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Har ikke spist sjokolade fra de så ofte, men synes sitronsmil er ganske god! men favoritten er nok multefløyel, og jeg liker ikke multer en gang 😄. Anonymkode: 70cc8...f6a
Bitten68 Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Jeg har bestilt adventskalender som er på vei i posten 😋
Gjest SVK Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 13 minutter siden, Maskinfører said: Jentene på tunet ? Jentene på tunet er en sjokoladefabrikk for konfekt: https://jentenepaatunet.no/ Veldig godt, men dyrt også!
Maskinfører Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 SVK skrev (3 minutter siden): Jentene på tunet er en sjokoladefabrikk for konfekt: https://jentenepaatunet.no/ Veldig godt, men dyrt også! Det er det ja dessverre ikke alle som er oppdatert på sjokoladefronten takk for info @SVK Får kjøpe en sånn til jul da kan vi koste på oss dyr sjokolade sammen med en flaske Hennesy Cognac
Gjest SVK Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Just now, Maskinfører said: Det er det ja dessverre ikke alle som er oppdatert på sjokoladefronten takk for info @SVK Får kjøpe en sånn til jul da kan vi koste på oss dyr sjokolade sammen med en flaske Hennesy Cognac Ja, det er en sjokolade som passer til jula!
Maskinfører Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Ja, det er en sjokolade som passer til jula! Ja den passer i jula visst var den kostbar men her snakker vi ikke fabrikk men håndlaget sjokolade eller noe i den duren sjekka sia nå
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 Helt ærlig? Ingen av dem. Selv om alle bitene i pakken jeg hadde var ulike, hadde alle bitene en lik bakgrunnssmak, som jeg antar er smaken av sjokoladen, eller en annen ingrediens som er lik for alle bitene. Og jeg synes ikke det var en god smak. Ble lei meg for det, da jeg hadde store forhåpninger til den sjokoladen, men det var ikke noe godt. Var denne esken med 10 biter jeg hadde; https://jentenepaatunet.no/butikk/gaveeske-10-biter/ Anonymkode: 3e205...d84
Sonit Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 Er ikke så glad i sjokolade, men Smårips er veldig god.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt ærlig? Ingen av dem. Selv om alle bitene i pakken jeg hadde var ulike, hadde alle bitene en lik bakgrunnssmak, som jeg antar er smaken av sjokoladen, eller en annen ingrediens som er lik for alle bitene. Og jeg synes ikke det var en god smak. Ble lei meg for det, da jeg hadde store forhåpninger til den sjokoladen, men det var ikke noe godt. Var denne esken med 10 biter jeg hadde; https://jentenepaatunet.no/butikk/gaveeske-10-biter/ Anonymkode: 3e205...d84 Kanskje du ikke liker sjokolade særlig godt? I og med «som jeg antar er smaken av sjokolade». De har jo vunnet pris for beste sjokolade flere år på rad. Anonymkode: dbc3a...8d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #13 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kanskje du ikke liker sjokolade særlig godt? I og med «som jeg antar er smaken av sjokolade». De har jo vunnet pris for beste sjokolade flere år på rad. Anonymkode: dbc3a...8d1 Hadde det bare vært at jeg ikke liker god sjokolade. Jeg er litt for glad i sjokolade. Gjerne også mer eksklusiv sjokolade. Men igjen, skal ikke si det var sjokoladen, men en eller annen smak i alle bitene var lik. Det kan godt være en annen ingrediens, ikke vet jeg. Men antar jo at en av tingene som er lik for alle bitene er sjokoladen, kakaobønnene som er brukt. Jeg likte ikke bitene i pakken jeg prøvde, nettopp pga. denne bakgrunnssmaken. Ikke noen grunn til å være fornærmet da, vi har alle ulike smaksløker. Gjerne gi meg noe Lindt sjokolade 👌🏻 Anonymkode: 3e205...d84
Frøkenfryden Skrevet 26. november 2022 #14 Skrevet 26. november 2022 Liker alle og elsker at eskene har mange ulike.. men veldig svak for den som har kaffesmak og er forma som en stor kaffebønne🤎
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #15 Skrevet 26. november 2022 Liker at det er så kraftige og klare smaker på bitene. Anbefaler et besøk hos jentene i Selbu. Der får du se produksjonen og de har en kjempehyggelig kafé der de også har hjemmelaget is😋 Anonymkode: f5f5d...764
Chantielle Skrevet 26. november 2022 #16 Skrevet 26. november 2022 Ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #17 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde det bare vært at jeg ikke liker god sjokolade. Jeg er litt for glad i sjokolade. Gjerne også mer eksklusiv sjokolade. Men igjen, skal ikke si det var sjokoladen, men en eller annen smak i alle bitene var lik. Det kan godt være en annen ingrediens, ikke vet jeg. Men antar jo at en av tingene som er lik for alle bitene er sjokoladen, kakaobønnene som er brukt. Jeg likte ikke bitene i pakken jeg prøvde, nettopp pga. denne bakgrunnssmaken. Ikke noen grunn til å være fornærmet da, vi har alle ulike smaksløker. Gjerne gi meg noe Lindt sjokolade 👌🏻 Anonymkode: 3e205...d84 Jeg er enig med deg. Det er en emmen bakgrunnssmak i dem. Anonymkode: ed143...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå