Gå til innhold

dekor fra svigers...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min svigermor er kunstner og lager noen bilder innimellom. talentet er da der men de er ikke helt i min smak. men problemet er at hun iblant "låner" bort noen av bildene til oss. fordi hun syns det vil passe bra på stueveggene våre.... og min mann tar imot og henger opp.... det er jo litt frekt å si "nei, vi er ikke intr i det bildet der på vår vegg takk"... vanskelig. vi har jo alle vegger fulle fra før, stuen er smakelig dekorert av meg og jeg og min mann syns det ser pent ut. men hun forventer jo å se maleriene sine henge på veggen når hun kommer.... hva gjør vi? eller hva gjør JEG.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hvor ofte hun er hos dere, men jeg har en tant som driver å gir meg egenprodusert kunst. Noe liker jeg, det får henge. De andre henger jeg faktisk opp når hun kommer på besøk, og tar dem ned igjen når hun er gått!. Blir jo litt vanskelig hvis hun er hos dere ofte self...

Skrevet

Kan dere ikke si ifra på en fin måte?

Eller henge dem opp på gjesterom osv. Der passer de myyye bedre, ikke sant? :ler:

Skrevet

..har aldri skjønt at noen gir bidler til noe andre jeg nå da..

vi har i allefall gitt kalr beskjed til andre.. at kunsten vår.. den kjøper vi selv! (unntaket er jo dersom vi si sier at vi ønkser oss et spesielt bilde)

jeg hadde nok sagt i fra

Skrevet

Jeg har også en "kunstnerisk" svigermor. Ganske fortvilende.

Tidligere hang bildene i gangen, nå er de pakket vekk, stille og rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...