AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Kan foreldra mine da se smsene jeg skriver f. Eks da? Hvis det er sånn at det nummeret som jeg jo fikk som barn egentlig er registrert på foreldrene mine? Så de har tilgang til hva jeg skriver og gjør ? Eller at de kan ringe inn til den som eier nummeret og få utlevert loggen? Anonymkode: 75dde...c23
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Nei, de kan ikke se SMS-ene du skriver. Du kan også overføre nummeret så det står på deg, og selv om de uansett ikke kan se SMS-er, kan de da ikke få utlevert noe som helst informasjon, overhodet. Anonymkode: d5e61...e7a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Hvis telefonnummeret er registrert på dem fremdeles er det mulig. Jeg kan logge inn på telenor sine sider og finne alle sms og mms, jeg kan også sende meldinger fra den siden. Anonymkode: a0c03...6be
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis telefonnummeret er registrert på dem fremdeles er det mulig. Jeg kan logge inn på telenor sine sider og finne alle sms og mms, jeg kan også sende meldinger fra den siden. Anonymkode: a0c03...6be Men hvordan vet man hvem tlf nummeret er registrert på egentlig? Det var jo foreldra mine som"kjøpte" nummeret til meg da jeg var barn. Søker jeg opp nummeret på 1881 så kommer mitt navn opp da.. Anonymkode: 75dde...c23
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvordan vet man hvem tlf nummeret er registrert på egentlig? Det var jo foreldra mine som"kjøpte" nummeret til meg da jeg var barn. Søker jeg opp nummeret på 1881 så kommer mitt navn opp da.. Anonymkode: 75dde...c23 Den som er eier av abonnementet er den som kan logge inn, i alle fall på telenor sine sider. Anonymkode: a0c03...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå