Gå til innhold

Er det bare meg eller er det veldig mye overtenking blant folk her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folk problematiserer bagateller, og bruker unødvendig energi på meningsløse diskusjoner? 

Anonymkode: 9e8a8...cbf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg inni hjernen min også. Om folk synes jeg er slitsom skulle de bare visst hvor slitsom jeg synes at jeg er...

Anonymkode: e4a65...c9d

• Liker 5
Skrevet

Det er veldig mange som søker problemer og ikke løsninger ja. 

Anonymkode: a5980...832

• Liker 5
Skrevet

Absolutt!! Leser her inne og tenker ofte at det er ikke rart folk er ulykkelige . De lager sak utav ingenting. 

Anonymkode: 1e3ba...573

Skrevet

TS, det virker som du tenker mye over dette?

Anonymkode: 8df72...cb7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

TS, det virker som du tenker mye over dette?

Anonymkode: 8df72...cb7

Jeg bare kjenner meg igjen i det. Kan overtenke selv av og til. Har litt George Costanza over meg. Er en mann i 30-årene. Samtidig føler jeg at det blir litt komisk.

• Liker 2
Skrevet

Hva ville kg vært om man ikke overtenker, hadde ikke vært mange tråder her da. 😄 

• Liker 2
Skrevet

Folk har aaalt for mye fritid . Og da blir det sånn. Sikkert verre under pandemien enn noensinne 

Skrevet

Det blir ihvertfall mange unødvendig lange diskusjoner her inne! Ler meg fillete noen ganger. Det er av meg selv også, da jeg kan ha litt vanskelig for å la ting gå...når jeg mener folk er helt totalt blåst. Men de blir ikke smartere av videre diskusjon akkurat, så hadde vært bedre å la det ligge.

Kjenner meg ellers igjen i mye her inne. Ingen følelser er egentlig ukjente, og de fleste problemstillinger her, er ganske vanlige. Det er hva vi gjør med ting som skiller oss.

Men det er også noe her som er helt absurd og surrealistisk i mitt hode. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Folk har aaalt for mye fritid . Og da blir det sånn. Sikkert verre under pandemien enn noensinne 

En kan ha add også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bare kjenner meg igjen i det. Kan overtenke selv av og til. Har litt George Costanza over meg. Er en mann i 30-årene. Samtidig føler jeg at det blir litt komisk.

Sant. Det er mye komedie her. Folk tror sikkert at det er latterligjøring når jeg sier at jeg ler meg fillete. Men det er det seriøst ikke. Folk er jo bare så...typiske og forutsigbare og spontane. Alt kommer ofte helt ufiltrert ut. 

Skrevet

Selvfølgelig lager mennesker problemer ........ Mennesker digger jo seg selv, da blir det jo problemer. 

Anonymkode: 8d107...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...