Gå til innhold

Noen som vil tipse om en god rettetang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker max 1000 kroner, skal hovedsakelig brukes til retting, jeg får ikke helt til det der med krøller. 

Anonymkode: 71462...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med remington rettetenger :)

Anonymkode: 0b498...843

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg er veldig fornøyd med remington rettetenger :)

Anonymkode: 0b498...843

Takk! Jeg synes de har fine, men jeg er så usikker siden jeg finner fra 300-900 i pris på Elkjøp og Power (må ha i morgen, burde lagt til at jeg må kjøpe i butikk). 

Antar den til 300 ikke er like god som de dyrere, men skjønner ikke helt forskjellen eller hva jeg skal se etter. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter også etter rettetang.

Er GHD verdt pengene?

Ikke vært så fornøyd med Remington. Ble så møkkete.

Anonymkode: f5061...a9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns absolutt ghd rettetang var verdt pengene. For meg på et studentbudjsett så ble den jo dyr, så jeg sparte i noen måneder før jeg kjøpte den. Veldig fornøyd. Ser at den er på salg i flere nettbutikker nå. 

Anonymkode: 45940...d5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 22.14):

Takk! Jeg synes de har fine, men jeg er så usikker siden jeg finner fra 300-900 i pris på Elkjøp og Power (må ha i morgen, burde lagt til at jeg må kjøpe i butikk). 

Antar den til 300 ikke er like god som de dyrere, men skjønner ikke helt forskjellen eller hva jeg skal se etter. 

Remington sine er veldig bra men ikke kjøp den billigste. Noen av de er ikke like effektive og sliter mer på håret. Jeg har hatt denne i tre år og er veldig fornøyd (Har ett tjukt og veldig grovt hår). https://m.boozt.com/no/no/remington/keratin-prot-i-straightener_18343806/18343813?localLanguage=1&gclid=Cj0KCQiAieWOBhCYARIsANcOw0yxPEKOkXQ5f10Z18Jg8sflbnnFGT1MgElNGeekS4bGs2uQzSU6so0aAkFVEALw_wcB

Anonymkode: bdb6e...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Er det stor forskjell på hvor lenge håret holder seg rett?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg leter også etter rettetang.

Er GHD verdt pengene?

Ikke vært så fornøyd med Remington. Ble så møkkete.

Ghd er litt dyrt men verdt pengene. Jeg har hatt min i over 10 år, og det sier litt. 😉 Den brukes ganske ofte.

Anonymkode: 0dff5...c8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...