AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Vært sammen/gift i snart 10 år og 2 barn sammen. Men jeg kjenner de store følelsene ikke er der lengre, jeg har virkelig prøvd men føler han ikke gidder eller skjønner. F.eks skal vi i en familiemiddag er det jeg som må minne han på å dusje/ta på en pen skjorte, han er uoppmerksom på barna når det gjelder ting de skal ha med seg i barnehage/skole. Noen ganger føles det ut som jeg har et ekstra barn. Vi har ikke vært intime på månedsvis, når det først skjer er han kjapp og uoppmerksom på mine lyster. Jeg er rett og slett lei. Nå som det blir hjemmekontor igjen kjenner jeg bare irritasjon på å være så mye sammen. Anonymkode: 9738b...68d
Virrevirrevapp Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Ta det opp med ham. Han må tidsnok ta ansvar om dere går fra hverandre, så han kan like gjerne begynne nå. Om det ikke fører fram å prate dere imellom, familievernkontoret. Om ikke han vil gå, så du aleine. Han kan ikke bare melde seg ut av familielivet.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Sånn er det ofte å ha en mann faktisk. En stor baby . Ikke alle er sånn men..Kun du som kan finne veien her. Men syntes ikke du kan dumpe han pgr av han ikke tar på seg skjorte da😅 Du er drittlei han og sånn blir det i alle forhold til slutt. Blir voldsomt mye styr hvis du går da…du får finne ut om det er verdt det. Prøv å kom deg oftere utav huset og få mer alene tid kanskje? Se om det hjelper. Og si han må ta mer ta tak! Anonymkode: b60b4...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Et heeeeelt klassisk ekteskap!! Gratulerer, du har nå åpnet kapittelet: «Sannheten om ekteskapet og menn». Et trasig kapittel som tar all sexlyst fra deg. Fantasiene om andre menn sniker seg innpå, man irriterer seg over mer og mer med den andre parten. Man ønsker seg ut av det. Etc..... Vær mindre sammen, mitt tips. De aller aller færreste er fortsatt forelsket/kjenner lidenskap med mannen sin etter 10 år og to barn. Hverdagen tar oss alle. Lev med det, så lenge han er snill med deg og respekterer deg. Eller vent til barna er store nok, så flytter dere fra hverandre. Anonymkode: d813a...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå