miracle Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 jeg ble satt ut jeg.... han kom inn gamel og skrøpelig som han er, med ei skikkelig motorbike thai dame mye yngre.. og deres "sønn" en gris av en kosebamse. som de hevdet levde og som de oppdro som sin egen sønn... for han var levende... hmm er denne mannen rar???
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg synes han er rar......jeg så han forrige gang han var på senkveld, og han var like rar da og... :klø:
Maja23 Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg lo så jeg grein av den mannen i kveld jeg! syns det er kjempe artig med folk som skiller seg ut for det er jo det som gjør verden så fargerik!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 Arne Næss sr. er helt herlig. Jeg anbefaler dere å lese hans bok "Livsfilosofi".
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Tror han gjorde seg litt til for å være artig jeg. Lo godt når han og kona snakka om Timotei :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 Han er råkul!! Men de burde passe litt bedre på når han skal over trappetrinn.. For fysisk sett begynner han jo å bli ganske skrøpelig..
Litt Lost Skrevet 15. oktober 2005 #8 Skrevet 15. oktober 2005 Han er nok klar i toppen, men ikke redd for å være annerledes og å være seg selv. Snål er han, like snål som i forrige show. Og hvis man vender på situasjonen med timotei. Hadde disse to vært 5 år hadde ikke dette vært noe rart. Men så er de voksen, og da blir det rart da. Arne Ness er nok ikke redd for å være et barn igjen, leke i livet sitt.
ashera Skrevet 15. oktober 2005 #9 Skrevet 15. oktober 2005 jeg ble satt ut jeg.... han kom inn gamel og skrøpelig som han er, med ei skikkelig motorbike thai dame mye yngre.. og deres "sønn" en gris av en kosebamse. som de hevdet levde og som de oppdro som sin egen sønn... for han var levende... hmm er denne mannen rar??? ← Rar, ja - det er han. Men en flott fyr. Og hva er galt med å leke litt? Kit-Fai er ikke fra Thailand, men kineser fra Hong Kong, og universitetsutdannet. Hun er tilknyttet Senter for Utvikling og Miljø på Universitetet i Oslo. Riktignok er hun 40 år yngre enn Næss, men ingen golddigger. Hun tar seg av den skrøpelige gamle mannen sin på heltid.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #10 Skrevet 15. oktober 2005 Han er så herlig, jeg skulle ønske han enten kunne klones eller leve evig.
Gjest Violetta Skrevet 15. oktober 2005 #11 Skrevet 15. oktober 2005 Eksentrisk heter det når noen er slik, og de er med på å sette farge på samfunnet vårt. Ære være dem for det.
Cr@sh Skrevet 15. oktober 2005 #12 Skrevet 15. oktober 2005 Arne Næss er konge. Dum? Nei. ← Han er så herlig, jeg skulle ønske han enten kunne klones eller leve evig. ← Eksentrisk heter det når noen er slik, og de er med på å sette farge på samfunnet vårt. Ære være dem for det. ← Enig med dere alle tre! Arne Næss er en kul kis....
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2005 #13 Skrevet 15. oktober 2005 Han er super - lekende og nysgjerrig til det siste - fantastisk
Smørblomsten Skrevet 16. oktober 2005 #14 Skrevet 16. oktober 2005 Uff, jeg syntes det hele var utrolig teit...Ikke min form for humor, syntes han fremstod som dum rett og slett...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #15 Skrevet 16. oktober 2005 Uff, jeg syntes det hele var utrolig teit...Ikke min form for humor, syntes han fremstod som dum rett og slett... ← Jeg er litt enig med deg. Jeg synes Arne Næss kunne vist at han har barnet i seg og undringens kraft i seg ved hjelp av andre virkemidler enn den teite dukken. Men det skal han ha, han og hans kone klarer jo å snu litt opp ned på våre typiske forestillinger og kan provosere eller få oss til å stille spørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #16 Skrevet 16. oktober 2005 få oss til å stille spørsmål. ← Og da har han oppnådd akkurat det han ville. Herlig mann.
vilde Skrevet 17. oktober 2005 #18 Skrevet 17. oktober 2005 Uff, jeg syntes det hele var utrolig teit...Ikke min form for humor, syntes han fremstod som dum rett og slett... ← Helt enig!!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #19 Skrevet 17. oktober 2005 Arne Næss er en arig fyr. Og alt annet enn dum. Vi trenger flere som han. Hadde Arne Næss vært bestefaren min hadde jeg nok hatt en god del mer å snakke om for å si det sånn. Liv Ullmann er også er rar person, hun snakker på en naiv måte ofte, og jeg får litt følelsen av at hun skal begynne å grine når som helst. Men hun er også smart. Dessuten har jeg hørt at hun er ekstremt sympatisk og flink med mennesker, gir mye av seg selv og hjelper andre. Vi trenger eksentriske nordmenn, for de aller, aller fleste her i landet er rett og slett ganske kjedelige - enten de forsøker å ikke være det eller ei. (Jeg er kjedelig jeg også.) Heia Arne!
tuji Skrevet 18. oktober 2005 #20 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er ikke så sikker på at han er så klar i toppen lenger, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå