Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med verdens snilleste gutt, men som alle andre, er han heller ikke perfekt. Men akkurat nå, så er jeg veldig frustrert. Vi begge to studerer og vi blir slitne av all lesinga. Når jeg kommer i nærheten av han etter lesinga, så blir han jævlig ufyselig og motbydelig. Det irriterer meg som faen. Vi bor sammen også, og det er greit sånn sett. Men hvis jeg prøver å ta avstand etter å ha lest, så klikker det foran han. Han klikker så sykt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta opp dette en gang. Det har irritert meg noe helt sykt, og jeg har merka dette helt spesielt nå. Jeg har lest i 12 timer i dag, fra 08-20, og jeg er dritsliten. Jeg ville bare hvile, men når jeg ville legge på så klikka han så jeg la ikke på????!!! Hvor dum er jeg 

Anonymkode: d9e4f...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ustabil person? Psykisk ubalanse?

Hva mener du med at han klikker? Hva gjør/ sier han da? 

Anonymkode: debe2...9f4

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal vi kunne gi deg noen råd når du faktisk ikke skriver hvordan problemet faktisk er? 

Klikker. Det kan være så forskjellig fra person til person. 

Hvordan ufyselig blir han? 

Tror du må forklare forskjellige hendelser så vi kan gi deg råd. 

Ikke vet vi hvordan du oppfører deg heller. 

Anonymkode: 23806...727

• Liker 1
Skrevet

det virker som temmelig mange kvinnfolk her på Kvinneguiden er sammen med menn, bare for å ha ett eller annet sludder som de kan klage og sutre over her på forumet... 

:bond:

Anonymkode: 2afa2...779

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...