Gå til innhold

Hvis Microchipping ble normalt. Så må Norge bli bevæpnet som USA innenfor andre grunnlovsverket

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det vil være en rett for et individ å ha våpen som regjering ikke kan ta ifra dem. Et problem er det er løs definisjon på hva som er anti autoritært med den grunnloven? Siden farlige gjenger med våpen er en ting i USA pga det.

Men hvis microchipping blir en ting takket være Svenske Cuckolds. Så ville dette vært dråpen for meg.

Er vel også noe i bibelen som sier noe om det. Men seriøst, ta dette autoritære dritten i søpla sier jeg. Alex Jones har ikke alltid rett og ikke en bra nyhetskilde. Men jaggu meg autoritært regjering er nesten mye verre enn det han sier hver dag. Bare tanken på det får meg til å bli skremt av folk ikke synes dette er ille.

"

15 Det fikk makt til å blåse liv i dyrets bilde, så det kunne tale, og til å få drept alle som ikke tilba dyrets bilde. 16 Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. 17Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet.
18 Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666.

Anonymkode: 3c3a1...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden er det du snakker om?

For noe usammenhengende ræl. Microchipping pga svenske cuckolds?? Hæ?

Anonymkode: 349fd...6e5

• Liker 4
Skrevet

Hva er galt med litt microchips? 🤷‍♀️

Anonymkode: 276a6...c11

• Liker 1
Skrevet

Whow, her trengs det å øves en del på formidlingsevne. Det er rett og slett særdeles vanskelig å forstå hva i alle dager du prøver å si 😕 

Drister meg til en frekkhet, men hva med noe mer bøker, og hakket mindre youtube?

Anonymkode: ff012...d0a

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde store forventninger om 5g internetkobling og magnetisme da jeg fikk booster sprøyten min, er veldig skuffet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...