AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #21 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan er han som person? Real? Vil han forstå at det mest rettferdige er at dine penger forblir dine eller ville han krevd dem? Anonymkode: 0c3d0...1e2 I utgangspunktet ja. Men han blir nå forlatt, da vet jeg ikke om han forblir real når han føler seg forlatt og såret. Anonymkode: 815d4...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #22 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I utgangspunktet ja. Men han blir nå forlatt, da vet jeg ikke om han forblir real når han føler seg forlatt og såret. Anonymkode: 815d4...a70 Det er forresten relevant at beløpet det er snakk om er såpass høyt at jeg tviler på om han kommer til å synes at det er rettferdig uansett. Anonymkode: 815d4...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #23 Del Skrevet 26. desember 2021 Eh.. nei. Det er det som ligger i begrepet ekteskap. Verdier man har opparbeidet seg i ekteskapet skal deles. Herregud. Skulle likt å se motsatt problemstilling…. Anonymkode: fa19f...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 26. desember 2021 #24 Del Skrevet 26. desember 2021 (endret) "Det ein hadde med inn i ekteskapet- skal ein ha med utgjenn ved samlivsbrudd" Skjevdeling er nokså uvanleg ved samlivsbrudd. Har du arvet penger ,møbler etc.eller andre matrielle verdigjennstander " ting, og tang" av verdi så gjir det rett til skjevdeling av boet. Penger som står plassert på din konto har partner ikkje automatisk tilgang på såfremt dere begge ikkje har samtykket til det "fullmakt" i banken. Meiner du har full rett å be banken sperre dine kontoer. Har du plassert arvepenger i boligen så har du rett på å få tilbake dem inkl. verdiøkningen på boligen. Endret 26. desember 2021 av Skybe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå