Gå til innhold

Hvordan tørke hjemmestrikkede bomullspads etter vask? Henger dere en og en med klesklype på tørkesnoren? Tørkes de i tørketrommel (i så fall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tørke hjemmestrikkede bomullspads etter vask? Henger dere en og en med klesklype på tørkesnoren? Tørkes de i tørketrommel (i så fall i vaskepose i tørketrommelen? Tåler vaskeposene å være i tørketrommel)?

Anonymkode: 5e467...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaskepose i både vaskemaskin og trommel 😌

Anonymkode: 55dda...6df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vaskepose i både vaskemaskin og trommel 😌

Anonymkode: 55dda...6df

Takk ♥️

Anonymkode: 5e467...64b

Skrevet

En grei huskeregel er at hjemmestrikk aldri skal henge verken som vått eller tørt! Unntaket er en liten tur ut på en henger for lufting av gensere eller kofter f.eks.

Anonymkode: e6685...bf5

Skrevet

Jeg vasker i vaskepose i vaskemaskinen og tørker hengende på en tørkeblekksprut fra IKEA. Har ikke tørketrommel, men hadde nok tørket i den om jeg hadde hatt.

Anonymkode: d40ca...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En grei huskeregel er at hjemmestrikk aldri skal henge verken som vått eller tørt! Unntaket er en liten tur ut på en henger for lufting av gensere eller kofter f.eks.

Anonymkode: e6685...bf5

På generell basis har du selvsagt rett, men akkurat i tilfellet bomullspads tror jeg nok vi kan se bort fra den regelen, helt uten at det blir krise i heimen om de kanskje skulle bli litt skjeve i fasongen. :P

Anonymkode: 8d437...3b5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...