Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten i uke 18 og tok en EL test bare fordi.. har bare hørt at det kan vise at man er gravid.. 

Så paranoide meg tok en og test streken var der men ikke like sterk som kontroll streken. Men har det noe å si hvor sterk fargen er?

Igjen veldig teit å ta en EL test. 

Anonymkode: 1c6ce...8ee

Videoannonse
Annonse
Gjest bienvilleparish
Skrevet (endret)

Og problemet er? 😆 Du vet du er gravid i uke 18, men får ikke positiv eggløsningstest siden du har hørt du kan bruke det som graviditetstest og lurer nå på om du kanskje ikke er gravid likevel? 

Du kjenner og ser vel uansett babymagen nå? Jeg er i uke 14 og min kom frem denne uka. 

Endret av bienvilleparish
Skrevet
oxycodone skrev (2 minutter siden):

Og problemet er? 😆 Du vet du er gravid i uke 18, men får ikke positiv eggløsningstest siden du har hørt du kan bruke det som graviditetstest og lurer nå på om du kanskje ikke er gravid likevel? 

Du kjenner og ser vel uansett babymagen nå? Jeg er i uke 14 og min kom frem denne uka. 

Haha ja er bare paranoid fordi den ene streken ikke var like sterk og nå tror jeg noe er feil 🤣🤣

Skrevet

EL- og graviditets-tester funker ikke utover i svangerskapet, ta det med ro, det er ikke noe galt pga at streken var svak på en EL-test når du er i uke 18 :)

Anonymkode: 6d192...757

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

EL- og graviditets-tester funker ikke utover i svangerskapet, ta det med ro, det er ikke noe galt pga at streken var svak på en EL-test når du er i uke 18 :)

Anonymkode: 6d192...757

Takk!!!

Skrevet

Jeg tok EL-test uka før OUL bare for gøy, og den var helt negativ (digital test). Fikk litt panikk, men tenkte kanskje det måtte være slik at EL-tester ikke slår ut utover i graviditeten. Det stemte, for alt var fint på OUL og barnet er 8 mnd nå.

Anonymkode: e6462...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...