elsnem Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 Hei, hei! Jeg skal lage en reportasje om krybbedød, og vil gjerne komme i kontakt med bekymrede mødre, eller kommende mødre, i Oslo-området. De som kontakter meg vil få tips fra lege om hvordan man kan forholde seg til krybbedød. Håper på positive og snarlige tilbakemeldinger. Mvh Maria E., Journalist, TV 2 hjelper deg, mobil: xxxxxxxx email: xxxxxxxxxxx Hei! Fullt navn er endret litt, telefonnr. og mail adresse slettet. Det er ikke tillatt å identifisere seg med telefonnummer, mailadresser eller fullt navn i innleggene. Siden du er registrert bruker har du allerede mailadressen tilgjengelig på lovlig måte http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Hege (moderator)
Gjest Janna Skrevet 11. oktober 2002 #2 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg er ikke så bekymret for krybbedød. Men tipper det kanskje forandrer seg etter fødselen?.. Uansett, en lege har nok ikke svaret på "hvorfor", som ofte er det man spør seg når det først går galt :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå