Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvis en fyr bruker over ett år på å date og endelig kalle dere kjærester. Tidligere har kalt deg en kortvarig flørt til felles venn. Og det første han skal ha sagt til denne felles vennen er "men hun er veldig kort da"

og nå snart 2 år senere har vi blitt kjærester, kjøpt bolig sammen og snakket om å prøve å lage barn i slutten av neste år. Tenker dere at han er genuin?

Eller er jeg bare et sikkert alternativ? Siden det var med min hjelp han 1) ble gjeldsfri 2) kunne kjøpe leilighet sammen 3) få et etterlengtet barn med. 4)++
vi er begge 31 og han har følt på presset med å starte "voksenlivet" tidligere, og har brukt året i år på å komme seg ajour med livet som er forventet av en 31 åring. Fast jobb, leilighet, dame, nedbetalt lån.

Anonymkode: c10dd...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart følt meg som en "backup". Viser han deg kjærlighet?

• Liker 3
Skrevet

Kort? Som i dum, eller lav? 

Anonymkode: 79bc1...962

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at om du er usikker på om han bruker deg, så er det noe som skurrer. Er det bare den kommentaren, eller ligger det mer bak?

Og hvis du var i tvil, så er det ikke vanlig å ha nedbetalt bolig som 31-åring. Håper du har en dønn solid samboerkontrakt.

Anonymkode: f26db...920

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde desverre aldri stolt på at det var genuint nei. Han gjør det som passer seg, forventes av han og som gjør livet praktisk for han. Å ha en dame, kjøpe hus og få større lån og alt det der. 

Hadde ikke satset på den mannen når det ikke er kjærlighet i bunnen som driver han men heller praktiske tanker og "ta til takke med" at sånn ble det. 

Anonymkode: d33a7...fae

• Liker 3
Skrevet

Du er backup til han finner noe bedre. Dessverre. 

Anonymkode: dbad2...7dc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kort? Som i dum, eller lav? 

Kort som i lav. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at om du er usikker på om han bruker deg, så er det noe som skurrer. Er det bare den kommentaren, eller ligger det mer bak?

Og hvis du var i tvil, så er det ikke vanlig å ha nedbetalt bolig som 31-åring. Håper du har en dønn solid samboerkontrakt.

Anonymkode: f26db...920

Beklger, ser jeg skrev nedbetalt lån, mente forbruksgjeld. Jeg hadde allerede et boliglån han kjøpte seg inn i.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kort som i lav. 

Er du lav, da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du lav, da? 

Jeg er 155 og han 190.

føler bare t han ikke hadde fått unna forbruksgjelden sin hdde han ikke fått boliglån med meg.

alene hadde han aldri fått boliglån, og med meg så er vi jo to om lånet, så tok han refinansiering og nedbetalte forbrukslånet sitt. Vi begynte å date ved pandemiens inntog, og ett år senere var vi blitt kjærester og nå samboere. Plager meg at det tok ett år å bli kjærester, men et halvtår å bli samboere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...