AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Hei, var ute med en kompis på et folksomt område. Han har tidligere vært veldig for munnbind og det overrasket meg når han sa: vi er ute, du kan ta av deg munnbindet. Da hadde vi allerede vært en god stund både ute og inne. kan han ha tenkt at sannsynligheten for et kyss er større uten munnbind? Eller overtenker jeg og han kanskje bare hørte meg dårlig? Jeg snakket veldig høyt og tror ikke munnbindet var til noe hinder. Lurer bare på hvorfor han ville ha meg til å ta det av? settingen var bitte litt romantisk, men jeg blir så klein og utilpass at jeg ødelegger det hver gang. Anonymkode: ebc24...eed
Hannah80 Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Hvorfor skulle han kysse deg? Du åpner jo innlegget med å skrive at dere er kompiser? 🤔 14
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Man tar av seg munnbindet ute, det er helt normalt. Anonymkode: 078f9...d1a 12
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Hannah80 skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle han kysse deg? Du åpner jo innlegget med å skrive at dere er kompiser? 🤔 kompis = guttevenn Håpet er jo at vi kanskje en dag blir noe mer. Jeg er forøvrig kvinne, om det ikke kom godt nok frem. Anonymkode: ebc24...eed 1
Gjest laPistola Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 Hva er greia, du håper at han hadde baktanker og ville kysse seg?
norw Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man tar av seg munnbindet ute, det er helt normalt. Anonymkode: 078f9...d1a Kommer an på hvor tett på andre mennesker. 4
Hannah80 Skrevet 26. desember 2021 #7 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kompis = guttevenn Håpet er jo at vi kanskje en dag blir noe mer. Jeg er forøvrig kvinne, om det ikke kom godt nok frem. Anonymkode: ebc24...eed Jeg antok at du var kvinne. Men i min verden så betyr kompis at man er venner. Og venner kysser man jo ikke:) 12
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #8 Skrevet 26. desember 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Jeg antok at du var kvinne. Men i min verden så betyr kompis at man er venner. Og venner kysser man jo ikke:) Noen er venner i måneder og år før de blir sammen. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei, var ute med en kompis på et folksomt område. Han har tidligere vært veldig for munnbind og det overrasket meg når han sa: vi er ute, du kan ta av deg munnbindet. Da hadde vi allerede vært en god stund både ute og inne. kan han ha tenkt at sannsynligheten for et kyss er større uten munnbind? Eller overtenker jeg og han kanskje bare hørte meg dårlig? Jeg snakket veldig høyt og tror ikke munnbindet var til noe hinder. Lurer bare på hvorfor han ville ha meg til å ta det av? settingen var bitte litt romantisk, men jeg blir så klein og utilpass at jeg ødelegger det hver gang. Anonymkode: ebc24...eed Selv om man er for munnbind, så er det enkelte som er veldig lei av bruken fordi de ikke kan se andres kroppsspråk i ansiktet. Så det trengs nok mer info for å vite hva intensjonen hans var. Anonymkode: bc923...48b 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #9 Skrevet 26. desember 2021 Dette overtenker du noe voldsomt. Anonymkode: 9ad12...dc9 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #10 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man tar av seg munnbindet ute, det er helt normalt. Anonymkode: 078f9...d1a Nei! Det er det slettes ikke. Vi har covid19, Omikron, Influensa og Bangladesh influensa nå og flere av disse er luftsmitte dvs at om et el flere mennesker har gått i et område, så kan smitte henge igjen i timesvis etterpå. De behøver kun å ha pustet. Anonymkode: 94b49...81d 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 Du overtenker. Jeg pleier å si det samme til moren min fordi alle vet hvor irriterende og hemmende for både pust og tale det er å gå med munnbind hele tiden. Bra å kunne ta en pause og få ta det av seg noen minutter når man er ute i friskluft Anonymkode: 9f40f...603 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 17.52): Nei! Det er det slettes ikke. Vi har covid19, Omikron, Influensa og Bangladesh influensa nå og flere av disse er luftsmitte dvs at om et el flere mennesker har gått i et område, så kan smitte henge igjen i timesvis etterpå. De behøver kun å ha pustet. Anonymkode: 94b49...81d Har du en link på denne påstanden 9m qt det henger igjen timesvis i luften ute? Anonymkode: 9f81e...816 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 17.29): Man tar av seg munnbindet ute, det er helt normalt. Anonymkode: 078f9...d1a Jeg har lært at et rent og nytt munnbind skal settes på med rene hender og hvis en må ta det av seg med urene hender, så skal en ta et nytt rent på og enten kaste engangsmunnbind og ha nytt i veska, eller ha et lager av flerbruksmunnbind i bag`en sin. Det skal ikke puttes i lomma og brukes igjen senere, ikke henge og slenge fra et øre eller has under haka mens man snakker, det skal i det hele tatt ikke tas i med hender som man tar i alt annet med og nei, jeg tar det ikke av selv om jeg er ute. Jeg tar det kun av når jeg har kommet hjem til meg selv eller er på mitt kontor der jeg sitter alene. På vinteren er det helt greit å gå med for det varmer litt, men om sommeren er det veldig varmt og ubehagelig, men jeg går med det når det er nødvendig og tett med folk, eller uoversiktlig på trikk eller buss etc. Det har blitt min vane med vilje. Folk har blitt så vant til dette nå at de blir skjødesløse. "Det er ikke så farlig", for det har jo gått greit til nå? Det sa kanskje de som nå ligger tilkoblet slanger og monitorer på akutten, eller dem som ikke er her mere. Det skjedde så fort at de ikke ante hva de sto i før det var for sent. Et munnbind kunne ha tatt støyten for dem. Ta et standpunkt og stå for det. Anonymkode: a5f86...19f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 On 12/26/2021 at 5:23 PM, AnonymBruker said: Hei, var ute med en kompis på et folksomt område. Han har tidligere vært veldig for munnbind og det overrasket meg når han sa: vi er ute, du kan ta av deg munnbindet. Da hadde vi allerede vært en god stund både ute og inne. kan han ha tenkt at sannsynligheten for et kyss er større uten munnbind? Eller overtenker jeg og han kanskje bare hørte meg dårlig? Jeg snakket veldig høyt og tror ikke munnbindet var til noe hinder. Lurer bare på hvorfor han ville ha meg til å ta det av? settingen var bitte litt romantisk, men jeg blir så klein og utilpass at jeg ødelegger det hver gang. Anonymkode: ebc24...eed Gjør det til din greie. Du digger munnbind, fordi det er så j.... kult!! Noen satte trenden før deg, men du er moteriktig. Skyld på det, så er du innafor. Gidder ikke date folk uttafor, serru. Anonymkode: cb314...6c8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har lært at et rent og nytt munnbind skal settes på med rene hender og hvis en må ta det av seg med urene hender, så skal en ta et nytt rent på og enten kaste engangsmunnbind og ha nytt i veska, eller ha et lager av flerbruksmunnbind i bag`en sin. Det skal ikke puttes i lomma og brukes igjen senere, ikke henge og slenge fra et øre eller has under haka mens man snakker, det skal i det hele tatt ikke tas i med hender som man tar i alt annet med og nei, jeg tar det ikke av selv om jeg er ute. Jeg tar det kun av når jeg har kommet hjem til meg selv eller er på mitt kontor der jeg sitter alene. På vinteren er det helt greit å gå med for det varmer litt, men om sommeren er det veldig varmt og ubehagelig, men jeg går med det når det er nødvendig og tett med folk, eller uoversiktlig på trikk eller buss etc. Det har blitt min vane med vilje. Folk har blitt så vant til dette nå at de blir skjødesløse. "Det er ikke så farlig", for det har jo gått greit til nå? Det sa kanskje de som nå ligger tilkoblet slanger og monitorer på akutten, eller dem som ikke er her mere. Det skjedde så fort at de ikke ante hva de sto i før det var for sent. Et munnbind kunne ha tatt støyten for dem. Ta et standpunkt og stå for det. Anonymkode: a5f86...19f Å gå med munnbind ute på vinteren er jo helt jævlig. Det blir fuktig og ekkelt og helt iskaldt. Anonymkode: 2a985...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 17.33): kompis = guttevenn Håpet er jo at vi kanskje en dag blir noe mer. Jeg er forøvrig kvinne, om det ikke kom godt nok frem. Anonymkode: ebc24...eed Å jo da😂😂 Anonymkode: a2b83...1c3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 17.33): kompis = guttevenn Håpet er jo at vi kanskje en dag blir noe mer. Jeg er forøvrig kvinne, om det ikke kom godt nok frem. Anonymkode: ebc24...eed Ikke rart damene er skeptiske til typens damevenner😅😅 Anonymkode: a2b83...1c3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 Så søtt Men nei, det var nok ikke for kysse deg. Anonymkode: fc30c...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå