GΓ₯ til innhold

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„NΓ₯r rydder dere ut juletreet?Β πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„Β πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vurdere veldig snart... katta klatrer og plyndrer treet. Det ser ikke ut i mΓ₯neskinn, sΓ₯ for Γ₯ bevare treet minst et Γ₯r til sΓ₯ trur jeg det mΓ₯ ned i morra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

Tidligst 13.januar , kanskje det stΓ₯r til 1. februar. Januar er trist og tung og jeg tviler pΓ₯ at jeg har krefter til Γ₯ begynne Γ₯ fjerne jula da.Β 

Anonymkode: be1ca...727

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

Som regel 1. januar. I Γ₯r pyntet vi ikke fΓΈr lille julaften, sΓ₯ kan hende vi lar det stΓ₯ litt lenger, men det drysser masse allerede sΓ₯ fΓ₯r se.Β 

Anonymkode: bd727...2ff

Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

6. januar. Pynter det ikke fΓΈr 23. desember. Har plasttre nΓ₯, men tidligere var regelen fΓΈrste mandag etter nyttΓ₯r. Da kunne vi kaste juletreet ut fra balkongen (lavblokk), og sΓ₯ tok vaktmesteren seg av det.

Anonymkode: d0fed...40b

Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

Annonse

Juletre er harry. Kjenner bare boomers som har detΒ 

Anonymkode: 001e0...2ed

Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Juletre er harry. Kjenner bare boomers som har detΒ 

Anonymkode: 001e0...2ed

Bare 60 Γ₯ringer som har tre?Β  Dummeste jeg har lest her pΓ₯ lenge.Β πŸ˜…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

Normalt 13.januae eller nΓ₯r treet mister sΓ₯ mye nΓ₯ler at det ikke er mer igjen av det. I Γ₯r blir treet og julepynten tatt ned 30. fordi huset skal pyntes til nyttΓ₯rsfest.Β 

Lenke til kommentar
Del pΓ₯ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Γ₯ kommentere

Du mΓ₯ vΓ¦re et medlem for Γ₯ kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Γ₯ melde seg inn for Γ₯ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nΓ₯
  • Opprett ny...