Gjest Spacegirl Skrevet 17. oktober 2005 #21 Skrevet 17. oktober 2005 Amalie Skram? Jeg skrev særemne om bøkene hennes og syntes det var veldig interessant
Gjest Gitte Skrevet 17. oktober 2005 #22 Skrevet 17. oktober 2005 Ingvar Ambjørnsen, uten tvil. 23-salen er en utrolig sterk bok, Hvite Niggere er kjempebra, og ikke minst Elling-bøkene?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #23 Skrevet 22. oktober 2005 Vil på det varmeste anbefale Kjetil Bjørnstad og hans trilogi om fotografen Victor Alveberg. Mange sider, men fantastisk vakker historie (synes jeg) om Victor Alvebergs liv og hans forhold til kvinner (som han generelt aldri greier å si nei til). Forfatteren selv har forøvrig sagt at denne trilogien er noe av det han er mest fornøyd med i sitt forfatterskap For min egen del må jeg si at jeg ikke har lest noe annet av Bjørnstad, ennå, men har kjøpt flere bøker av han som ligger og venter i bokhylla, blant annet Tesman. Tror forøvrig mange av bøkene hans handler om menn som ikke får siktig styr på livet sitt. (Og det kan jo være interessant å lese det også, for kanskje å skjønne menn litt bedre ?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå