AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #41 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Teori som støtter TS: Store pupper -> Ofte overvektige -> Mye fett, og vanskelig å komme til med liten/normal penis -> Ønske om stor penis for å bli tilfredsstilt Anonymkode: 02bf4...440 Jeg er overvektig og har store pupper. Foretrekker likevel gjennomsnittlig eller litt mindre penis Anonymkode: b0bb6...4db
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #42 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer for meg også. Anonymkode: e0fd6...a9d Du har store pupper og elsker peniser over 20cm? Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #43 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Eneste kuken jeg elsker, er kjæresten min sin. Han har ikke så lang, er vel under middels, faktisk. Men er brei/har sopp-hode. Ser ut som en liten, vakker sopp i skogen 😊🍄 Og jeg har F-cup. Anonymkode: 49bd0...899 F-cup sier meg ikke mye 😅Er du en av de som er slank, og har naturlig giga pupper? Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #44 Skrevet 27. desember 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er overvektig og har store pupper. Foretrekker likevel gjennomsnittlig eller litt mindre penis Anonymkode: b0bb6...4db Jeg har ørlite over gjennomsnittlig penis og overvektig dame med ganske bra store pupper. Hun sier min er størst av de hun har "prøvd" og klager ikke. Teorien hans var bare ikke god. Anonymkode: 341a6...90d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #45 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ørlite over gjennomsnittlig penis og overvektig dame med ganske bra store pupper. Hun sier min er størst av de hun har "prøvd" og klager ikke. Teorien hans var bare ikke god. Anonymkode: 341a6...90d Hva mener du med overvektig dame? Over 100kg? Ikke for å tråkke på tær, men om ho er sykelig overvektig, så har ho kanskje ikke hatt allverdens med sexpartnere, og derav bare din penis og to-tre andre å sammenligne med. Anonymkode: fa837...094
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #46 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du med overvektig dame? Over 100kg? Ikke for å tråkke på tær, men om ho er sykelig overvektig, så har ho kanskje ikke hatt allverdens med sexpartnere, og derav bare din penis og to-tre andre å sammenligne med. Anonymkode: fa837...094 Vel.. jeg er overvektig. Også veid 100. Alltid hatt kjæreste, sexpartnere. Anonymkode: b0bb6...4db 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #47 Skrevet 27. desember 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med overvektig dame? Over 100kg? Ikke for å tråkke på tær, men om ho er sykelig overvektig, så har ho kanskje ikke hatt allverdens med sexpartnere, og derav bare din penis og to-tre andre å sammenligne med. Anonymkode: fa837...094 Nei ikke over 100 kg. Ca 90, tror jeg. F- cup. Hun var ikke så stor før barn med meg, da. Helt normalvektig. Hun hadde ganske små pupper før svangerskap. Det har gått en del år siden da. Ingen av oss har hatt spesielt mange partnere før, 2-3 hver bare, helt riktig gjetta. Men det var ikke mitt poeng, det var nå bare en uhøytidelig kommentar. Poenget mitt var mer at det ikke behøver å være "vanskelig å komme til" så det skulle "kreve" en ekstra stor penis. Man finner ut av de kjekkeste stillingene i alle fall. Hun får meg så langt inn som jeg eller hun vil. Og de greieste og rauseste jentene der ute er ikke nødvendigvis ute med målebånd heller. Noen av dem uten målebånd har selvfølgelig også store pupper! Det var en pussig teori TS kom med, men mistenker at han ikke regnet med de damene som har store pupper og er overvektige. Kan være de slanke med store pupper er litt mer kravstore, fordi de får mye oppmerksomhet fra menn, hva vet jeg? Og hvor store pupper er "store"? Dette er det jo også delte meninger om. Anonymkode: 341a6...90d
Elaine Marley Skrevet 27. desember 2021 #48 Skrevet 27. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #49 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Av en eller annen grunn, så har de fleste damene med store pupper, alltid ønsket størst mulig penis. Har vært med 100 kvinner, 70 har sikkert hatt store pupper, 90% av dem foretrekker stor penis. Er det bare en myte? Finnes det damer her med store pupper, som foretrekker middels penis(14-15cm)? Anonymkode: fa837...094 blir lei av disse innleggene , mine av de Anonymkode: ec5c7...220
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #50 Skrevet 27. desember 2021 mine = mye Anonymkode: ec5c7...220
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #51 Skrevet 27. desember 2021 Foreslår at du søker midler til å forske seriøst på dette. Anonymkode: fb92a...c0a
BobbySocks Skrevet 27. desember 2021 #52 Skrevet 27. desember 2021 Tenker det begynner å bli lenge siden du har lagt ut et bilde og spurt om noen kvinner finner dine 14 cm tilfredsstillende. Eller, vent, nei. Stemmer, du gjorde det jo akkurat!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #53 Skrevet 27. desember 2021 Jeg har store pupper og gir da komplett f i størrelsen på penisen til mannen. Menn med peniskomplekser, derimot, skygger jeg langt unna! Anonymkode: 2411a...296
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #54 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det jeg tenkte ja. En 14 cm, ville med andre ord vært altfor lite for deg? Anonymkode: fa837...094 For min del hadde nok det vært en skuffelse sånn rent størrelsesmessig, ja. Når det er sagt, velger jeg menn etter hvem jeg blir forelsket i, så jeg har jo bare hatt veldig flaks som har forelsket meg i en med stor penis. Jeg var interessert i han før jeg ante hvordan penisen hans så ut. Jeg hadde altså ikke valgt bort en med gjennomsnittlig penis kun pga størrelsen. Hvis jeg hadde fått valget mellom at kjærestens penis skulle krympe 7 cm eller å sette penisen hans på en random person som jeg måtte ligge med, så hadde jeg helt klart valgt det første. Anonymkode: ab652...18f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #55 Skrevet 27. desember 2021 Hvis puppestørrelse og behov for stor penis korrelerte 100% ville verden vært noe forutsigbar. Da kunne en lurt på hva min på 23/18 hadde tilsvart i puppestørrelse. Er ikke sikkert jeg vil ha ei dame med den størrelsen. Hvilken puppestørrelse tenker dere passer til min kuk? Noen ideer, KG kvinner, om match? Spent på svar. Anonymkode: 34652...7c8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #56 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har store pupper og gir da komplett f i størrelsen på penisen til mannen. Menn med peniskomplekser, derimot, skygger jeg langt unna! Anonymkode: 2411a...296 Hvor store pupper snakker vi? Anonymkode: fa837...094
Gjest Trøst Skrevet 27. desember 2021 #57 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Eneste kuken jeg elsker, er kjæresten min sin. Han har ikke så lang, er vel under middels, faktisk. Men er brei/har sopp-hode. Ser ut som en liten, vakker sopp i skogen 😊🍄 Og jeg har F-cup. Anonymkode: 49bd0...899 Haha, så søtt. 😄
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #58 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/26/2021 den 16.37): Kommer an på hva du mener med stor. Jeg er slank med naturlige store pupper. Jeg foretrekker helt klart store peniser, men ett sted går grensen på størrelse også. Nåværende kjæreste har 21 cm lang. Vet ikke hvor tykk, men tykkelsen matcher i hvert fall lengden bra. Perfekt størrelse, syns jeg, men så veldig mye større hadde nok ikke gått. Anonymkode: ab652...18f Hvis dette er sant (at han har 21 cm) har du mye større vagina enn alle exene mine. De syns min er for stor og det problematiserer sexen. Gjennomsnittsvaginaen er 10 cm dyp selv om den strekker seg en del i opphisset tilstand. Har 19 cm dog, men det er for stort for de fleste damer uten å begrense seg mye. Anonymkode: 8da39...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå