Gå til innhold

Har noen her opplevd sexøkt dere aldri vil glemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen økter i livet. Måtte bli en gang jeg var sammen med ei fra Vestfold. Min datter var ikke så gammel og var opptatt med sexe. Hun hadde vist sett noe om å sexe på tv. Hun var ca 9 år.

Vi tok ei økt på soverommet, under dyna, misjonær. Og plutselig så står datteren der og hun sier " Nå sexer dere". Ble en litt pinlig situasjon. 😊😉🤣

Anonymkode: 9c2bb...95c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da håper jeg du rettet på henne og sa: "Nei, det heter ikke "å sexe". Sex er ikke et verb. Det heter "å ha sex"."

Anonymkode: b55e8...74e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da håper jeg du rettet på henne og sa: "Nei, det heter ikke "å sexe". Sex er ikke et verb. Det heter "å ha sex"."

Anonymkode: b55e8...74e

Med den nye generasjonen skal man ikke se bort i fra at de forvandler sex til et verb «å sexe» 😂 de er flinke til slikt 😂

Anonymkode: 9a9f0...b78

• Liker 3
Skrevet

Cool story,bro. Er ikke så dyrt med lås. 

Anonymkode: 6cae7...c14

• Liker 8
Skrevet

Mener at det gikk ett program på nrk3, der brukte de ordet sexe. Tror det var der hun hadde sett d.

Andre som har opplevd pinlige situasjoner 

Anonymkode: 9c2bb...95c

Skrevet

Ja

Anonymkode: a2e02...fed

Skrevet

En søndag lå jeg og kjæresten jeg hadde den gangen i sengen en hel søndag. I løpet av den søndagen gjorde vi det 7 ganger. Den siste gangen var vi begge så såre at vi knapt klarte å fullføre, men vi gjorde det likevel.

Vi var i tyveårene, begge to. I den alderen får man jo aldri nok.

Anonymkode: a0965...70f

• Liker 5
Skrevet

Ja, første gang jeg lå med min nåværende partner i sommer. Vi hadde sex på andre date, og det var den beste sexen jeg hadde opplevd. Han ga med orgasme allerede før vi hadde sex og jeg ble forelsket i en mann jeg hadde kjent i 24 timer.. 

Det virkelig en unik følelse når man opplever så sterk og gjensidig tiltrekning og kjemi.

Anonymkode: 83f72...3f3

• Liker 6
Skrevet

Ja, absolutt, sexlivet har vært såpass spennende og utforskende at jeg har mangt en økt bak meg som jeg husker som om det var i går - til tross for at det er mange år siden, flere av dem er faktisk flere tiår siden.

Anonymkode: 54f87...665

• Liker 1
Skrevet

For en merkelig trådstart

Anonymkode: f7dcd...fbe

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han ga med orgasme allerede før vi hadde sex

Hvordan da? Med tankens kraft? 

• Liker 3
Skrevet
sicario skrev (7 minutter siden):

Hvordan da? Med tankens kraft? 

Han fingret og slikket meg litt, og ingen av mine foregående kjærester har klart den bragden som han trengte 3 min på

Tenker på sex som penetrering med penis, men korriger meg gjerne

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han fingret og slikket meg litt, og ingen av mine foregående kjærester har klart den bragden som han trengte 3 min på

Tenker på sex som penetrering med penis, men korriger meg gjerne

Ikke meningen å korrigere eller være vanskelig, men kan bli litt misforståelser og begrepsforvirring.

Men fingring, slikking og penetrering er sex alt sammen 😉.

penetrering kalles samleie. Samleie er en del av sex. 

fingring og slikking funker veldig bra for mange. Min partner også får orgasme i løpet 1-3 minutter når jeg bruker fingre og munn samtidig👌🏼.

• Liker 1
Skrevet

Ha ha ha ha ha,  dumt spørsmål 

Med flere kåte exer,  og noen trekanter, har en hatt noen timer en sent glemmer, he he 

Skrevet

Ja, flere.  Skal du ha runkematriale, får du betale. Skriver ikke sexnoveller gratis.

Anonymkode: 5aeba...e03

• Liker 4
Skrevet

Hjemme alene kveldene i tenårene som egentlig alltid startet ut med Grandiosa, smågodt, leid video, sammen med en kompis eller to, så fikk en alltid ideen om å invitere noen venninner, som endte med en hånd på låret mellom knappene i Adidas kneppebukse eller ned i skrittet, og klining og blowjob. Vanligvis ble det oppdelt og noen satt i kjellerstua, noen gikk på ledige soverom, men en gang ble det blowjob i kjellerstua på meg og en kompis, plutselig hoppet også hun andre gjenta over på meg og to jenter sugde og jammen joinet ikke kompisen min inn også. Det ble en heftig kveld og jeg fylte til slutt kompisen min sin munn med sæd, og det er noe av det heftigste jeg har opplevd. Han sugde meg ofte siden, men første gang var best. 

Anonymkode: 6aa47...b4c

• Liker 3
Skrevet

I sommer da vi var på hytta og sønnen min overasket meg og en venninne av han,  vi hadde sex i annekset.

Anonymkode: 92221...706

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hjemme alene kveldene i tenårene som egentlig alltid startet ut med Grandiosa, smågodt, leid video, sammen med en kompis eller to, så fikk en alltid ideen om å invitere noen venninner, som endte med en hånd på låret mellom knappene i Adidas kneppebukse eller ned i skrittet, og klining og blowjob. Vanligvis ble det oppdelt og noen satt i kjellerstua, noen gikk på ledige soverom, men en gang ble det blowjob i kjellerstua på meg og en kompis, plutselig hoppet også hun andre gjenta over på meg og to jenter sugde og jammen joinet ikke kompisen min inn også. Det ble en heftig kveld og jeg fylte til slutt kompisen min sin munn med sæd, og det er noe av det heftigste jeg har opplevd. Han sugde meg ofte siden, men første gang var best. 

Anonymkode: 6aa47...b4c

Excuuse me? 😳😳😳

Anonymkode: a2b02...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...