AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Blir han på noe tidspunkt omtalt som frontman i serien, eller er det bare noe han omtales som når man snakker om serien? Anonymkode: 66577...565
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Dette skjønte jeg ikke, hvilken karakter er det du snakker om? Anonymkode: 53e69...7c7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Ja, han blir omtalt som frontman i serien. Anbefaler å se serien, det vil nok oppklare en del. Anonymkode: 644fa...426
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Eller, "front man" som vel blir mer korrekt. Men uansett, poenget består - han blir omtalt som det i serien. Anonymkode: 644fa...426
Rhodiola Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 (endret) Tråden er ryddet for spoilere. I tillegg er tråden ryddet for kommentarer til moderasjon, skulle det være noen spørsmål eller kommentarer til det så kan det tas på PM til moderator ellers kan man sende det til Ris, ros og spørsmål. - Rhodiola, mod. Endret 27. desember 2021 av Rhodiola
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 Jeg har sett serien to ganger, men kom på dette nå nylig. Jeg kunne ikke huske at han ble omtalt som frontman i serien. Anonymkode: 66577...565 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #7 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har sett serien to ganger, men kom på dette nå nylig. Jeg kunne ikke huske at han ble omtalt som frontman i serien. Anonymkode: 66577...565 Jeg får visst ikke lov til å svare, fordi det slettes, men du har mangler i hva du husker - det må jeg vel få lov til å si (!?!?). AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har sett serien to ganger, men kom på dette nå nylig. Jeg kunne ikke huske at han ble omtalt som frontman i serien. Anonymkode: 66577...565 For ordens skyld, uten å kommentere moderering på forumet - du har mangler i hva du husker. Anonymkode: 644fa...426 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg får visst ikke lov til å svare, fordi det slettes, men du har mangler i hva du husker - det må jeg vel få lov til å si (!?!?). For ordens skyld, uten å kommentere moderering på forumet - du har mangler i hva du husker. Anonymkode: 644fa...426 Tåpelig kommentar. Overhodet ikke noe man tenker over mens man ser på. Anonymkode: 66577...565
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tåpelig kommentar. Overhodet ikke noe man tenker over mens man ser på. Anonymkode: 66577...565 Hvorfor var det en tåpelig kommentar? Du har sett serien, og det er noe i den som du ikke husker, men som skjedde. Altså har du mangler i hva du husker om serien. Anonymkode: 557c5...d0c 3
Realverdien Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 Det er vel ingen plot twist i Squid Game som kan ødelegge opplevelsen? Å prate om en serie som har vært ute i månedsvis er ikke å spoile. Dette begrepet er blitt misbrukt og misforstått i årevis nå. Går man i operaen får man faen meg et ark hvor hele handlingen står oppskrevet. Kikker man bakpå et DVD cover står hele plottet til Braveheart opp til siste 20 minuttene. Nevner man slutten til the 6th sense, så spoler man, men nå er den filmen 20 år gammel, så hva betyr spoiling egentlig lenger? 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor var det en tåpelig kommentar? Du har sett serien, og det er noe i den som du ikke husker, men som skjedde. Altså har du mangler i hva du husker om serien. Anonymkode: 557c5...d0c Ja, som 99 % av de som har sett serien. Ergo tåpelig. Realverdien skrev (14 timer siden): Det er vel ingen plot twist i Squid Game som kan ødelegge opplevelsen? Å prate om en serie som har vært ute i månedsvis er ikke å spoile. Dette begrepet er blitt misbrukt og misforstått i årevis nå. Går man i operaen får man faen meg et ark hvor hele handlingen står oppskrevet. Kikker man bakpå et DVD cover står hele plottet til Braveheart opp til siste 20 minuttene. Nevner man slutten til the 6th sense, så spoler man, men nå er den filmen 20 år gammel, så hva betyr spoiling egentlig lenger? Jeg har ikke lest det som har blitt slettet, men det er naturligvis mulig å poste spoilere lenge etter at en film/serie ble gjort tilgjengelig. Hvis jeg røper opphavsmannen bak hele spillet, så er det selvsagt en spoiler, også 27. des. Anonymkode: 66577...565
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #12 Skrevet 27. desember 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Tåpelig kommentar. Overhodet ikke noe man tenker over mens man ser på. Anonymkode: 66577...565 Woot. Jeg skrev en forklaring, som ble slettet. Så dermed måtte jeg på en måte formidle at hvis man ikke husker noe om front man, så er det mangler i hva man husker. Det er måte på hvor hårsår man skal være, det er en ganske rett frem måte å si at joda, det er noe om front man i serien. At du ikke tenkte på det når du så den er selvsagt helt greit, men du gikk da altså glipp av noe. Anonymkode: 644fa...426 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #13 Skrevet 27. desember 2021 14 hours ago, Realverdien said: Det er vel ingen plot twist i Squid Game som kan ødelegge opplevelsen? Å prate om en serie som har vært ute i månedsvis er ikke å spoile. Dette begrepet er blitt misbrukt og misforstått i årevis nå. Går man i operaen får man faen meg et ark hvor hele handlingen står oppskrevet. Kikker man bakpå et DVD cover står hele plottet til Braveheart opp til siste 20 minuttene. Nevner man slutten til the 6th sense, så spoler man, men nå er den filmen 20 år gammel, så hva betyr spoiling egentlig lenger? Jeg brukte "spoiler"-funksjonen, var ikke klar over at det ikke er lov her inne. Blir da vanskelig å diskutere serien, men regler er regler. Var bare ikke klar over akkurat den delen. Anonymkode: 644fa...426
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #14 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Woot. Jeg skrev en forklaring, som ble slettet. Så dermed måtte jeg på en måte formidle at hvis man ikke husker noe om front man, så er det mangler i hva man husker. Det er måte på hvor hårsår man skal være, det er en ganske rett frem måte å si at joda, det er noe om front man i serien. At du ikke tenkte på det når du så den er selvsagt helt greit, men du gikk da altså glipp av noe. Anonymkode: 644fa...426 Ja, ganske utrolig at det går an å ta seg nær av det du sa Anonymkode: 557c5...d0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå