Gå til innhold

Jeg synes sex er så utrolig slitsomt, jeg er overvektig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler for å bare ligge der. Jeg blir helt utslitt. Samtidig som jeg ikke vil være så kjedelig. Jeg er rett og slett for feit, og må ta tak i slankingen igjen. Alt for vanskelig i juletider, men etter jul må jeg gjøre det. Det jeg lurer på er, er det normalt at jeg blir så sliten av sex? Jeg veier 101 kg. Jeg er 1.66 høy. Kjæresten sier han liker meg som jeg er, men jeg føler meg for feit og kjedelig. Jeg håper jeg blir bedre i sengen når jeg er slank. Jeg så en tråd om dette her inne i går, ville lage min egen tråd om dette, da jeg har samme problemet. Flere her som har følt på det å være kjedelig i senga pga fedme og blitt slank og plutselig blitt kjempe god i senga? 

Anonymkode: 8d7e6...568

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler for å bare ligge der. Jeg blir helt utslitt. Samtidig som jeg ikke vil være så kjedelig. Jeg er rett og slett for feit, og må ta tak i slankingen igjen. Alt for vanskelig i juletider, men etter jul må jeg gjøre det. Det jeg lurer på er, er det normalt at jeg blir så sliten av sex? Jeg veier 101 kg. Jeg er 1.66 høy. Kjæresten sier han liker meg som jeg er, men jeg føler meg for feit og kjedelig. Jeg håper jeg blir bedre i sengen når jeg er slank. Jeg så en tråd om dette her inne i går, ville lage min egen tråd om dette, da jeg har samme problemet. Flere her som har følt på det å være kjedelig i senga pga fedme og blitt slank og plutselig blitt kjempe god i senga? 

Jeg er og overvektig og blir ikke sliten i senga. Syns sex er kjempegøy og elsker sex. Det eneste jeg føler litt på er å sitte på toppen når han ligger flatt. Men har ikke problemer med det når han sitter mer. 
men selv om jeg er overvektig er jeg sterk og har utholdenhet - da jeg trener en del. Er overvektig for jeg sliter med mat. 

Anonymkode: 04d3e...696

• Liker 6
Skrevet

Tja.. Min mann har gått ned 30kg og merker jo at han orker mer, klarer mer og generelt har mer overskudd. Kan ta i bruk andre stillinger enn før i tillegg som en bonus. Jeg har alltid elsket ham for den han er, men han ønsket selv å gå ned i vekt for helsen sin skyld. 

Anonymkode: f3783...5eb

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten din sier han liker deg som du er fordi det er det man må si til dama si. Sier han at han helst skulle sett at du var 55kg med fyldig sprettrumpe så hadde du jo blitt sur. Men det er det han egentlig ønsker.

Hva med at du endrer kostholder og kommer deg på gymmen og squatter litt?

Anonymkode: 1fa33...017

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjæresten din sier han liker deg som du er fordi det er det man må si til dama si. Sier han at han helst skulle sett at du var 55kg med fyldig sprettrumpe så hadde du jo blitt sur. Men det er det han egentlig ønsker.

Jeg tror de fleste menn ønsker det, men min kjæreste er en ærlig person som sier det han mener. Jeg tror faktisk på han når han sier det. Jeg er på vei og holder egentlig på med det, men så kom jula. Jeg har gått ned 11 kg og fortsetter etter nyttår. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja.. Min mann har gått ned 30kg og merker jo at han orker mer, klarer mer og generelt har mer overskudd. Kan ta i bruk andre stillinger enn før i tillegg som en bonus. Jeg har alltid elsket ham for den han er, men han ønsket selv å gå ned i vekt for helsen sin skyld. 

Anonymkode: f3783...5eb

Så utrolig bra gjort av han :) Alt blir vel lettere når man føler seg lett i kroppen. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

BS! 

Anonymkode: 06b88...1fe

• Liker 1
Gjest Handyhedmark
Skrevet

Hvor mye man veier har da vitterlig ingenting å si. Man kan fint ha herlig sex om man veier 150 kg 🥰

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg er fortsatt svært overvektig og synes ikke sex er slitsomt eller kjedelig. Jeg er nok i relativt god form for denne vekten. Men i en periode her da jeg var ekstremt passiv pga hjemmekontor gikk den fysiske formen til en "all time low" og da syntes jeg faktisk sex var slitsomt. Så jeg tipper det handler om fysisk form heller enn vekt. 

Skrevet

Jeg tror form har mer å si enn vekt. Jeg veier stort sett mellom 50 og 55 kg, men syntes også sex var mer slitsomt enn jeg ønsket da jeg var i skikkelig dårlig form.

Anonymkode: 4ce3c...e81

• Liker 1
Skrevet

Har veid opptil 150 kg selv og klarte fint å bevege meg en del, men såklart blir det slitsomt om man holder én stilling i en evighet.. 

Men jeg liker å variere så det ble jo både oppå, under, fra siden osv for det om.. Bare moro å variere også, se hvor godt man treffer fra ulike punkter. 

Har nå ikke hatt sex siden jeg veide 115 så aner ikke hvordan det føles nå som jeg veier under 80 en gang 😅

Anonymkode: ecc87...f8b

• Liker 1
Skrevet

101 kg er jo ikke enorm, bare lubben+ med din høyde. Det høres mer ut som problemet er at du er i dårlig form, enn at du er for tjukk.

Anonymkode: 216d7...1e1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...