AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Altså, hvir lenge skal man være sammen for at forholdet defineres som langvarig? Anonymkode: 62898...f04
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Kommer an på alder og tidligere erfaringer, i mine øyne. Jeg har et 12 år langt forhold bak meg. Nåværende samboer har to forhold på hhv 4 og 3 år bak seg. Så hans definisjon på langvarig er nok litt anderledes enn min. Han syns vi hadde vært sammen lenge når vi hadde vært sammen i 2 år, jeg syns vi har vært sammen en stund nå som vi nærmer oss 5. Anonymkode: c1524...f36 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Jeg tenker 3 år og alt over det. Anonymkode: 72d7b...778 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 I mitt hode er det avgjørende om man har bodd sammen heller enn antall år. Virkeligheten inntreffer ikke før man bor under samme tak Anonymkode: b4971...e21 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 Fire år er vel laveste antall år før man kjenner den andre godt. Under 4 = kort. Over 4 = langt. Anonymkode: 5d4e8...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 Vanskelig å si. Kanskje alt over fem år er langvarig? Anonymkode: f7152...8d5
Realverdien Skrevet 26. desember 2021 #7 Skrevet 26. desember 2021 Kortvarig er mindre enn 6 mnd. Tenker jeg. Langvarig alt over. Har hun tannbørsten sin hos ham? Da er de kjærester. 2
Realverdien Skrevet 26. desember 2021 #8 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I mitt hode er det avgjørende om man har bodd sammen heller enn antall år. Virkeligheten inntreffer ikke før man bor under samme tak Anonymkode: b4971...e21 Så sant som det er sagt. Og derfor bør ikke menn ta damer i hus. Det er da heksa kommer frem og tar av seg prinsessekostymet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #9 Skrevet 26. desember 2021 J 27 her; hvis jeg hadde spurt en potensiell kjæreste om han hadde vært i noen langvarige forhold og svart nei, men det senere kom frem at han hadde f.eks vært kjærester og samboer i over et halvt år, kjærester litt lenger og inkludert i hverandres familier, synes jeg det hadde vært merkelig om han ikke definerte det som langvarig eller nevnt det. For min del kommer det litt ann på hvor inkluderte man er i hverandres liv og hvor lenge man har vært det og med hvor mange opp gjennom tidene og den respektives erfaringer 🤷🏻♀️ 1 år +- ville jeg definert som langvarig. Anonymkode: 07306...bca
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #10 Skrevet 26. desember 2021 Jeg er 32, vært i ett forhold på 12 år og er nå i ett på 3. Jeg syns under ett år er kortvarig og 3-4 år er langvarig. Syns ikke det bikker over på sekundet heller, det er først, i mine øyne, når man flytter sammen at man virkelig blir kjent. Jeg ville ikke flyttet sammen med noen før minst ett år, her gikk det to år. Nå syns jeg vi er langvarige. Anonymkode: e2ddf...b19 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #11 Skrevet 26. desember 2021 Jeg synes langvarig forhold er over 5 år. Anonymkode: 4df27...d90
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #12 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I mitt hode er det avgjørende om man har bodd sammen heller enn antall år. Virkeligheten inntreffer ikke før man bor under samme tak Anonymkode: b4971...e21 Enig. Tre år som samboere er mer langvarig forhold enn tre år som fraboende. Jeg teller timer sammen og ikke antall år og noen som bor sammen 24/7 kjenner hverandre 200 ganger mere enn noen som bare møtes noen timer og en overnatting 2-3 dager i uken Anonymkode: f9c8f...e13 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #13 Skrevet 26. desember 2021 Jeg tenker 2 år og oppover Anonymkode: f0321...4f0
Trolltunge Skrevet 26. desember 2021 #14 Skrevet 26. desember 2021 Jeg tenker at jeg har hatt tre langvarige forhold og tre kortvarige. De langvarige varte 3 år, 5 år og 18 år (angående sistnevnte kan vi telle år videre resten av livet forhåpentligvis). De tre kortvarige i underkant av/rundt ett år. "Mingling", ett eller annet en periode med varighet under 6 måneder, regner jeg ikke som forhold overhodet. 1
Virrevirrevapp Skrevet 26. desember 2021 #15 Skrevet 26. desember 2021 Jeg har bare hatt det jeg tenker på som langvarige forhold, dvs 4+ år. Eller, da jeg var 18 hadde jeg 2-3 affærer på noen mnd som kjentes veldig viktige der og da ,men sett i ettertid betyr de jo lite. Mitt lengste forhold varte i 13 år. Nå har jeg vært med kjæresten i 2,5 år og synes vi såvidt har begynt å bli sånn noenlunde kjent/seriøse. Mens jeg er hans mest seriøse forhold og han ser helt klart på oss som langvarig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Skrevet 26. desember 2021 Hva er langt og hva et kort? Det blir jo et rent definisjonsspørsmålnrubdt tid, noe som er ganske tullete, siden tid er et sånt svevende begrep.. Hva er lang og kort tid liksom? Alt er relativt. Det som interesserer meg er spørsmålet om hvorvidt forholdet er seriøst eller ikke. Jeg har "horet en del rundt" etter at jeg ble separert fra eksen og er fornøyd med det valget. Ila halvannet år har jeg hatt en del kortvarige forbindelser. Allikevel var ett av disse semi-seriøst, inntil jeg plutselig mistet interessen, ett forhold ønsket jeg skulle bli seriøst men ble ikke, ett var veldig useriøst men opplevdes visst som seriøst for hans del, så var det noen fuckbuddies, før jeg møtte min nåværende kjæreste for noen måneder siden. Vi har ikke vært sammen mer enn noen måneder, men jeg tenker at både han og jeg nå har planer om å ha et seriøst forhold nå og videre. De andre følte jeg kom til å bli kortvarige fra start, mens denne gangen er det seriøst etter kort tid 🥰 hilsen naiv 🤪😆 Anonymkode: ba2a1...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå