Gå til innhold

Rosa utflod nesten hele tiden siden jeg fant ut jeg var gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 10 nå. Og nesten helt fra jeg fant ut jeg var gravid har jeg hatt rosa utflod. Må si jeg ikke har hatt det hver dag, men ganske ofte. Først var det litt i noen veker, med dagers opphold, så hadde jeg det plutslig ikke lengre. Men nå når jeg kom i uke 10, har jeg hatt rosa utflod nesten hele dagene i 3 dager, og begynner å bli bekymra.. Når vi var i uke 7, var vi på ul og alt såg fint ut, såg hjertet og hørte hjertet, så det var en lettelse🥰 Men håpte virkelig at denne rosa utfloden skulle slutte å komme nå.. er så redd.. 

Er det noen andre så har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: b3416...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er i uke 10 nå. Og nesten helt fra jeg fant ut jeg var gravid har jeg hatt rosa utflod. Må si jeg ikke har hatt det hver dag, men ganske ofte. Først var det litt i noen veker, med dagers opphold, så hadde jeg det plutslig ikke lengre. Men nå når jeg kom i uke 10, har jeg hatt rosa utflod nesten hele dagene i 3 dager, og begynner å bli bekymra.. Når vi var i uke 7, var vi på ul og alt såg fint ut, såg hjertet og hørte hjertet, så det var en lettelse🥰 Men håpte virkelig at denne rosa utfloden skulle slutte å komme nå.. er så redd.. 

Er det noen andre så har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: b3416...ecb

ville snakt m legen om dette,Men 

Slimhinne endrer seg når man er gravid - mer blodgjennomstrømning og lettere å få blødninger, så kan være derfor.. i så fall helt ufarlig ..

har du tatt celleprøve ? 

Anonymkode: 791c2...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...