Gå til innhold

Krybbedød TV 2 hjelper deg

elsnem

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Jeg skal lage en reportasje om krybbedød, og vil gjerne komme i kontakt med bekymrede mødre, eller kommende mødre, i Oslo-området. De som kontakter meg vil få tips fra lege om hvordan man kan forholde seg til krybbedød.

Håper på positive og snarlige tilbakemeldinger.

Mvh

Maria E.,

Journalist,

TV 2 hjelper deg,

mobil: xxxxxxxx

email: xxxxxxxxx

Navn endret, telefonnummer og mailadresse slettet. Det er ikke tillatt å identifisere seg med fullt navn, telefonnummer eller mailadresse i innleggene. Du er registret bruker og har allerede mailadressen tilgjengelig på lovlig måte.

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Hege (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Augustus

Moderator!!!

Greit at det ser seriøst ut, men det gjelder vel regler for alle her inne?

Det bør sjekkes om dette er tilfelle.

Syns det var merkelig av en journalist å måtte gå på Kg for ¨å finne personer til sin jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator!!!

Greit at det ser seriøst ut, men det gjelder vel regler for alle her inne?

Det bør sjekkes om dette er tilfelle.

Syns det var merkelig av en journalist å måtte gå på Kg for ¨å finne personer til sin jobb.

Synes ikke tanken var så dum jeg, det er jo nesten bare damer innpå her, og i alle aldersgrupper og her snakker vi om alt mellom himmel og jord. Hennes tema er vel like bra som alle andres og kan vi gå inn her av de grunnene vi har, så kan vel hun også.

Kjempesmart spør du meg.

Hvorfor bruker vi kg da?

Sikkert for å stille de behovene for diskusjoner, kontakt og da gjør vel vi det samme også som denne journalisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom til en diskusjon om tamponger, nærmere bestemt OB her inne. Vi diskuterte og diskuterte og alle var motsander av den nye. Derfor tok Milla, som den driftige damen hun er, til slutt kontakt med TV2 hjelper deg, i håpe om å få tatt opp saken. Det ville de, journalisten la igjen telefonnummer her og kontaktet endel av oss på pm. Vi diskuterte dette modaratorer i mellom, og med Gry som tross alt bestemmer, og vi ble enige om at det skulle få stå. Dette brøt egentlig med reglene ja, men det var en spesiell situasjon.

Det var én gang, og skal ikke skje mr. Vi rydder opp og har gitt henne beskjed. Fint at dere er oppmerksomme og sier fra.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...