Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaring med å bytte julegaver uten byttelapp? Gutten på 8 fikk klær av ene tanta som var både feil str og ikke hans stil fra HM. Er det noe vist i å prøve å få en tilgodelapp evt?  Har erfart at HM er blitt vanskelige på å levere tilbake å bytting så lurer på hvordan det er nå,etter jul? Fikk også 2 spill som var uten byttelapp som ikke passet til alderen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd. Spillene kan uansett byttes på ARK dersom de har dem i sortimentet. De reklamerer for bytting uten byttelapp. Lykke til!

Skrevet

HM er verdens enkleste synes nå jeg, så dit ville jeg gått. Også er det alltid lov å prøve seg uansett sted da

Anonymkode: a8824...01f

Skrevet

Sjokolademus? Ja takk, kanskje... Skjønner ikke at norske kvinner ikke byr mer på musa si. De byr på musa si når de er på ferie i Tyrkia. Her har ikke vanlige menn sjans og man må oppsøke sjokolademus. Jaja sånn har det blitt. God jul. 

Anonymkode: 117bf...053

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjokolademus? Ja takk, kanskje... Skjønner ikke at norske kvinner ikke byr mer på musa si. De byr på musa si når de er på ferie i Tyrkia. Her har ikke vanlige menn sjans og man må oppsøke sjokolademus. Jaja sånn har det blitt. God jul. 

Er du i riktig tråd? 

Anonymkode: 7763e...ed0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

God dag mann økseskaft! Og ellers har vi det bra?🤒

Anonymkode: 12107...463

Skrevet

HM er ufattelig vanskelig synes jeg. Prøvde å bytte en genser i fjor, men fikk ikke bytte uten kvittering. Prislapp var intakt og salget var ikke startet. Spurte ikke om å få pengene igjen, kun bytte til noe annet i butikk, men nei.

Anonymkode: cde0c...be3

• Liker 1
Skrevet

TS Det er jo bare å prøve å bytte hos HM det jo. Bør jo ikke var vanskelig eller uvanlig å bytte da. Håper du får byttet og finner noe som passer bedre. 

Anonymkode: 03162...0e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...