Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med typen for et halvt år siden. Vi bodde ilag en stund etter at det ble slutt. Nå har jeg flyttet til en annen plass, men er ofte på besøk hos han når jeg er på hjemplassen min i helgene. Overnatter også, i dobbeltsengen ved siden av han. Det er ingen romantiske følelser inne i bildet, vi er bare gode venner. Vi flyttet ilag dit og bodde sammen over et år før det ble slutt. Så jeg føler meg liksom hjemme der, og liker meg bedre der enn hjemme hos foreldrene mine. Men jeg føler liksom at det er galt av meg å være så mye der i og med at det er slutt mellom oss....Har liksom aldri hørt om noen andre som overnatter hos eksen i samme seng....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg! Ble slutt i april og jeg sover med han - i enkeltsenga! Ja vi har sex avogtil og men det er helt greit, han er jo tross alt bestevenninna mi.

Men tror ikke pule-delen varer så lenge. Føler meg også mest hjemme borte hos han, har det kjempegøy sammen! Ikkeno galt i det :)

Skrevet
Jeg gjorde det slutt med typen for et halvt år siden. Vi bodde ilag en stund etter at det ble slutt. Nå har jeg flyttet til en annen plass, men er ofte på besøk hos han når jeg er på hjemplassen min i helgene. Overnatter også, i dobbeltsengen ved siden av han. Det er ingen romantiske følelser inne i bildet, vi er bare gode venner. Vi flyttet ilag dit og bodde sammen over et år før det ble slutt. Så jeg føler meg liksom hjemme der, og liker meg bedre der enn hjemme hos foreldrene mine. Men jeg føler liksom at det er galt av meg å være så mye der i og med at det er slutt mellom oss....Har liksom aldri hørt om noen andre som overnatter hos eksen i samme seng....

Det er vel ikke noe i og for seg galt eller umoralsk med et slikt vennskap? Spørsmålet blir heller om det er lurt? Tror du at du og hans evt. nye kjæreste kan takle at du og han har denne formen for vennskap? Kan du med hånda på hjertet si at du ikke har noen romantiske følelser og innerst inne håper det skal bli dere to igjen?

Skrevet
Det er vel ikke noe i og for seg galt eller umoralsk med et slikt vennskap? Spørsmålet blir heller om det er lurt?  Tror du at du og hans evt. nye kjæreste kan takle at du og han har denne formen for vennskap? Kan du med hånda på hjertet si at du ikke har noen romantiske følelser og innerst inne håper det skal bli dere to igjen?

Nei fra min side er det ingen romantiske følelser, og jeg har ikke noe ønske om å bli sammen med han igjen, ser bare på han som en veldig god venn.

Og hvis han skulle finne seg en ny, så ville jeg jo vært glad på hans vegne og ikke vært så mye der av hensyn til henne. Nå er det jo en bitteliten plass, og håpet om at han skal finne seg en ny er ganske lite. Når han ikke er på jobb sitter han bare å spiller på pcen...Vi jobbet sammen, og ble kjent på den måten....

Vet heller ikke hvor lurt det er med et slikt vennskap...Det funker helt fint i praksis. Men han har jo fortsatt følelser for meg...

Skrevet
Det funker helt fint i praksis. Men han har jo fortsatt følelser for meg...

Noe ved det gjør at jeg vil si nei. Det er galt av deg og utnytte hans følelser. Mener jeg.

Skrevet
Noe ved det gjør at jeg vil si nei. Det er galt av deg og utnytte hans følelser. Mener jeg.

Han vet hvor jeg står. Har sagt ifra til han at det aldri blir oss to igjen. Men alikevel vil han ha meg der.....Vil ikke påstå at jeg utnytter følelsene hans. Hva får jeg igjen for det?

Skrevet

Ser ikke problemet, så lenge det er greit for dere begge to.

Skrevet

jeg har overnattet hos eksen mange gange etter at de ble slutt, uten at vi har hatt sex, så det er mulig

Skrevet
Hva får jeg igjen for det?

"Så jeg føler meg liksom hjemme der, og liker meg bedre der enn hjemme hos foreldrene mine."

Skrevet
Joda, jeg! Ble slutt i april og jeg sover med han - i enkeltsenga! Ja vi har sex avogtil og men det er helt greit, han er jo tross alt bestevenninna mi.

folk er forskjellige. JEG har iallefall ikke for vane å ligge i enkeltseng og har sex med mine bestevenner.

Skrevet
Men han har jo fortsatt følelser for meg...

dette ender ikke bra for ham... :tristbla:

Skrevet
folk er forskjellige. JEG har iallefall ikke for vane å ligge i enkeltseng og har sex med mine bestevenner.

:klappe:

Skrevet

Ble slutt med meg og x'en for ca. 5 år siden. Han har hatt flere kjærester etter det, men vi har vært bestevenner hele tiden. Jeg har også blitt god venninne med de nye kjærestene hans. Vi har sovet i samme seng mange ganger når han har vært på besøk hos meg -men har selvsagt ikke hatt sex. De følelesene er over for oss begge, og vi er mer som søsken nå. Jeg synes det er fint å ha det sånn -men vi sover ikke i samme seng lenger av hensyn til hans nye kjæreste. En gang var spesielt morsomt da han var her. Han var da kjæreste med dame nr. 2 etter meg, og vi passet sønnen til dame nr. 1. Sønnen hennes er utrolig glad i både meg og x, og elsker å ligge sammen med oss om natta. Vi hadde ikke hjerte til å la ham ligge alene, så der lå vi alle tre + katten. Meg, min x + sønnen til hans dame nr. 1 etter meg -samtidig som han var sammen med dame nr. 2. Verden er rar, men herlig...

Skrevet
En gang var spesielt morsomt da han var her.

'Kjempemorsomt'... jeg ville hatt litt problemer med å komme inn som dame #2, 3 eller 4 - for den saks skyld..men det er jo meg, da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...