Gå til innhold

Merkelig oppførsel fra x venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun lot vær å svare på meldinger og var ekstremt uhøflig flere ganger. Sjalu og ganske ekkel dame viste hun seg å være.  Men hun følger med på alt jeg gjør på nettet. Storyer osv  Forstår ikke hvorfor hun gidder hvis hun ikke liker meg? Hva er greien? 

Anonymkode: 381f7...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, har det likedan. Har folk fra Facebook som snoker på min insta. Har jeg poll i storyen med spørsmål om dette er fint, trykker de alltid på nei. De snoker og skal vite alt men å hilse på gata eller å være noe hyggelig, nei det er de ikke. Noen har for mye fritid… 

Og så er det de største taperne da, som snoker på din Instagram, og rapporterer kontoen din jevnlig for å sabotere. Altså… å engang bruke tid på sånt, bare for å spre kvalme, er ufattelig idiotisk. Tenk så mye annet de kunne ha brukt tida si på istedenfor. Som å være mentalt tilstede for ungene sine… 

Anonymkode: 7c2fb...20c

Skrevet

Folk er bare sosialt handikappet føler jeg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha, har det likedan. Har folk fra Facebook som snoker på min insta. Har jeg poll i storyen med spørsmål om dette er fint, trykker de alltid på nei. De snoker og skal vite alt men å hilse på gata eller å være noe hyggelig, nei det er de ikke. Noen har for mye fritid… 

Og så er det de største taperne da, som snoker på din Instagram, og rapporterer kontoen din jevnlig for å sabotere. Altså… å engang bruke tid på sånt, bare for å spre kvalme, er ufattelig idiotisk. Tenk så mye annet de kunne ha brukt tida si på istedenfor. Som å være mentalt tilstede for ungene sine… 

Anonymkode: 7c2fb...20c

Hva gjør du der slik at de rapporterer kontoen din egentlig? Har aldri opplevd noe sånt. 

• Liker 1
Skrevet

De lider av det kjente fenomentet nyskjerrighet

Sånn sladretyper

Bare og kutte ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hun lot vær å svare på meldinger og var ekstremt uhøflig flere ganger. Sjalu og ganske ekkel dame viste hun seg å være.  Men hun følger med på alt jeg gjør på nettet. Storyer osv  Forstår ikke hvorfor hun gidder hvis hun ikke liker meg? Hva er greien? 

Kanskje hun vil ha kontakt igjen. Savn kanskje.

Anonymkode: 6d1ec...908

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...