AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #1 Skrevet 26. desember 2021 Jeg har vært ganske stresset i høst, og spesielt i desember, med en krevende jobb. Nå siste dagene når jeg har fått slappet litt av i jula, har jeg opplevd mye mer aktivitet i magen enn jeg har gjort tidligere. Flere med lignende erfaringer? Anonymkode: 44c57...304
PLAME Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 Du har nok bare mer anledning til å merke det 😊 og gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 Ja det finnes forskning på at mye stress påvirker. Jeg opplevde det ganske tydelig selv da jeg var 34 uker på vei. Samboer forlot meg og jeg fant ut at han hadde vert utro hele svangerskapet. Jeg hadde godt med bevegelser fra fosteret helt til den dagen alt gikk til h... ble dønn stille I over en uke. Jordmor sendt meg til ul for sjekk. Der fant de at alt var bra men at mitt stress var årsaken til at det ble stille. Anonymkode: dea4d...493
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Jeg kjenner også mest bevegelse når jeg er i ro. Det er nok en kombinasjon av at du kjenner bedre etter da/mindre andre distraksjoner og at stress og aktivitet gjør fosteret roligere. Det er jo slik jeg forstår det ganske vanlig at de er mest aktive på kveld og natt når man ligger i ro og skal sove feks. Anonymkode: a2db4...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå