Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min mor har et problem. Hun maser hele tiden på at vi skal møtes.  Da jeg sa nei til møtes for å bake julekaker for annen gang denne desember startet hun å mase . Hun ringer meg flere ganger og får min bror til å ringe mens hun er i bilen sammen med han på høytaler. dette for å spørre om jeg vil komme dit julaften. 

Det blir tre familiesammenkomster jeg er invitert til  mellom 15.12 og 24.12 og spørsmål om å bli med på hytta i romjula….. 

Det blir litt mye…. Spesielt når jeg har familien til min kjære og også familien til min bibologiske far ( pappa, min halvsøster , farmor og tante og kusine og onkel og stemor på farside av familien ) som jeg også kunne tenke meg å møte i jula. Mamma ikke kontakt med noen av disse . Dette vet hun . Jeg har sakt det til henne før..

Da jeg sier til henne rett ut at jeg føler det som jeg sårer noen hvis jeg ikke får kommet på alle disse familiesammenkomstene eller er der i jula. OG får til svar at ja det er jo fint hvis du er på julaften da . Nå endte jeg opp med å være der på julaften men hardt avslag på hytte i romjula. Hun maste seg til at jeg skulle overnatte og være der lillejulaften også.  Jeg prøver å sette litt begrensninger for henne men hun maser og maser mer jo mer jeg setter grenser :(  Jeg er i tredveårene , så er en stund siden jeg bodde hjemme . Mor er i 50 åra. 

Hva gjør jeg ? 

Endret av r0llz
Skrivefeil og autokorrektur
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Flere som har slike erfaringer . Noen som har løst de på en god måte ? Hun beslaglegger hele tiden min … 

Endret av r0llz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...