AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Jeg brøt vekk fra miljøet. Og har det bra i dag. Håper jeg kan være stolt av meg selv. Anonymkode: 84545...180 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Ble mobbet for hva ? Anonymkode: f8c83...b6a 2
Gjest Adobyen Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Var det en liten menighet eller sekt? Hva gikk mobbingen ut på?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Hvorfor spør dere om så dumme ting og forventer at hen skal rippe opp i traumene sine og gjenfortelle disse til dere og potensielt bli retraumatisert og dårlig av det? Andres traumer er ikke underholdning! La folk dele hva som skjedde hvis de selv ønsker det og ikke krev at noen som har valgt å ikke fortelle skal fortelle det bare fordi dere er nysgjerrige! Bra for deg trådstarter Håper du har det bedre nå og får jobbet deg gjennom det du har opplevd. Anonymkode: dac1b...34a 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor spør dere om så dumme ting og forventer at hen skal rippe opp i traumene sine og gjenfortelle disse til dere og potensielt bli retraumatisert og dårlig av det? Andres traumer er ikke underholdning! La folk dele hva som skjedde hvis de selv ønsker det og ikke krev at noen som har valgt å ikke fortelle skal fortelle det bare fordi dere er nysgjerrige! Bra for deg trådstarter Håper du har det bedre nå og får jobbet deg gjennom det du har opplevd. Anonymkode: dac1b...34a Du er dum. Hvis ts ikke ønsker å rippe opp i noe så svarer ts det her i tråden . Ellers er det helt logisk å spørre hva mobbingen gikk ut på , for ekte kristne mennesker mobber nemlig ikke andre ettersom bibelen er helt tydelig på at man skal utvise nestekjærlighet. Ts kan også være en som bare vil ha negativitet rundt troende.. Anonymkode: f8c83...b6a 2
Meridian Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brøt vekk fra miljøet. Og har det bra i dag. Håper jeg kan være stolt av meg selv. Anonymkode: 84545...180 Å være en religiøs person betyr ikke at man er en god person. 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #7 Skrevet 26. desember 2021 Bølle skrev (1 time siden): Å være en religiøs person betyr ikke at man er en god person. Takk Anonymkode: 0b819...f1c
Entern Skrevet 26. desember 2021 #8 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er dum. Hvis ts ikke ønsker å rippe opp i noe så svarer ts det her i tråden . Ellers er det helt logisk å spørre hva mobbingen gikk ut på , for ekte kristne mennesker mobber nemlig ikke andre ettersom bibelen er helt tydelig på at man skal utvise nestekjærlighet. Ts kan også være en som bare vil ha negativitet rundt troende.. Anonymkode: f8c83...b6a Jepp☝️👍
Entern Skrevet 26. desember 2021 #9 Skrevet 26. desember 2021 Bølle skrev (1 time siden): Å være en religiøs person betyr ikke at man er en god person. Det betyr ikke det motsatte heller. 3
SoWhat? Skrevet 26. desember 2021 #10 Skrevet 26. desember 2021 Å klare og bryte ut av visse miljøer er veldig vanskelig. Når du i tillegg ble utsatt for mobbing, så er du sterk som kom deg ut! Så ja, du kan være stolt av deg selv. Hvis du vil dele hva som skjedde en gang, så kan det hende at du hjelper andre i samme situasjon. Du er nok langt fra den eneste. Men du får dele når, og om, du vil etterhvert.
Meridian Skrevet 26. desember 2021 #11 Skrevet 26. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Det betyr ikke det motsatte heller. Nei, det er ikke noe svart hvitt ved noe eller noen.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #12 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): ekte kristne mennesker mobber nemlig ikke andre ettersom bibelen er helt tydelig på at man skal utvise nestekjærlighet. Anonymkode: f8c83...b6a Vel... Det finnes jo èn gruppe mennesker som mange kristne elsker å hate. Anonymkode: ee9c9...f6c 1
Antiviruset Skrevet 26. desember 2021 #13 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel... Det finnes jo èn gruppe mennesker som mange kristne elsker å hate. Anonymkode: ee9c9...f6c Det er en løgn som satan har plantet i deg. At man ikke tolererer visse typer livsførsel, betyr ikke at man hater noen! Kristentroen er jo stikk motsatt! Det er kjærlighet som driver mange til å forkynne Guds ord og veien til frelse! Guds ord er 100% klar på dette her. Det finnes evig frelse og evig fortapelse! Det er ikke noen mellomting. Eksisterer disse dimensjonene etter død og grav vil du se at det ikke var hat fra kristne sin side, det var en dyp kjærlighet og omsorg for at de som havner i fortapelsen skulle tatt en annet valg i livet sitt. Har aldri opplevd hat fra andre kristne! Det er heller motsatt at de isolerer seg i sine menigheter og det er vanskelig å bli inkludert der om man ikke har venner eller lignende som introduserer deg. Men slik er det i alle organisasjoner, også hos kristne. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #14 Skrevet 26. desember 2021 Jeg er takknemlig at jeg kan stå støtt i dag. Og jeg er takknemlig jeg har møtt nye mennesker. I dag ønsker jeg kun en jobb, en jobb jeg kan erfare arbeidsglede å være en del av. Anonymkode: 84545...180 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #15 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er takknemlig at jeg kan stå støtt i dag. Og jeg er takknemlig jeg har møtt nye mennesker. I dag ønsker jeg kun en jobb, en jobb jeg kan erfare arbeidsglede å være en del av. Anonymkode: 84545...180 Jeg heier på deg 💪 Anonymkode: e0f1d...3f9 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Skrevet 26. desember 2021 Antiviruset skrev (2 timer siden): Det er en løgn som satan har plantet i deg. At man ikke tolererer visse typer livsførsel, betyr ikke at man hater noen! Kristentroen er jo stikk motsatt! Det er kjærlighet som driver mange til å forkynne Guds ord og veien til frelse! Guds ord er 100% klar på dette her. Det finnes evig frelse og evig fortapelse! Det er ikke noen mellomting. Eksisterer disse dimensjonene etter død og grav vil du se at det ikke var hat fra kristne sin side, det var en dyp kjærlighet og omsorg for at de som havner i fortapelsen skulle tatt en annet valg i livet sitt. Har aldri opplevd hat fra andre kristne! Det er heller motsatt at de isolerer seg i sine menigheter og det er vanskelig å bli inkludert der om man ikke har venner eller lignende som introduserer deg. Men slik er det i alle organisasjoner, også hos kristne. Hvis dette er sant, så har ihvertfall Satan forståelse for at legning ikke er et valg. Noen kristne forstår det også, og aksepterer det. Så jeg tenker ikke at alle kristne er like, men de som påstår at legning er et valg sprer hat, driver med diskriminering og psykisk terror. Anonymkode: ee9c9...f6c 2
Antiviruset Skrevet 26. desember 2021 #17 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis dette er sant, så har ihvertfall Satan forståelse for at legning ikke er et valg. Noen kristne forstår det også, og aksepterer det. Så jeg tenker ikke at alle kristne er like, men de som påstår at legning er et valg sprer hat, driver med diskriminering og psykisk terror. Anonymkode: ee9c9...f6c Joda alle som ikke støtter ditt syn på ting sprer hat, men det som skjer i virkeligheten er at det er du som sprer hat! Mot kristne. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #18 Skrevet 26. desember 2021 Antiviruset skrev (4 timer siden): Joda alle som ikke støtter ditt syn på ting sprer hat, men det som skjer i virkeligheten er at det er du som sprer hat! Mot kristne. Selvfølgelig. Siden de hater, så hater jeg tilbake. Det er det de gjør når de påstår at legning er et valg. Anonymkode: ee9c9...f6c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #19 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg brøt vekk fra miljøet. Og har det bra i dag. Håper jeg kan være stolt av meg selv. Anonymkode: 84545...180 Hva er poenget ditt? Datteren min er kristen og har blitt utestengt og mobbet av ikke-kristne gjennom hele oppveksten. Så det er ikke bedre den veien. Anonymkode: d536b...566 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #20 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er poenget ditt? Datteren min er kristen og har blitt utestengt og mobbet av ikke-kristne gjennom hele oppveksten. Så det er ikke bedre den veien. Anonymkode: d536b...566 ja, du skulle bare visst. Anonymkode: 84545...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå