AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 De siste ukene har jeg irritert meg så over oppførselen til enkelte mennesker at jeg får lyst til å slenge med leppa neste gang jeg møter på et slikt menneske. Mennesker som sniker, ikke gidder å utvise normal folkeskikk, folk som forventer at du har vikeplikt og bare durer frem med handlevogna.. Her om dagen var det omkjøring og kun plass til én bil i bredden. Bilen foran meg var en superbil og klarte å kjøre langt oppå kanten da det kom en bil i motgående retning. Kanten var nedsvinget da det var inn til en garasje, så om hun rygget litt kunne jeg lurt meg inn på siden. Hun hadde ingen biler bak seg, det hadde jeg. Jeg viste tegn til at hun måtte rygge, se ned på kanten, alt mulig, men kjerringa nistirret og nektet å flytte seg. Jeg var ikke villig til å skrape opp bilen for det mennesket, men jeg fikk så lyst til å løpe ut av bilen for å dra til henne. Jeg hylskreik på veien hjem og var helt skjelven av raseri for hvor idiot det går an å oppføre seg. Lite samarbeidsvillig og arrogant holdning. Jeg er generelt en rolig person, men ganske sensitiv, sier aldri fra, og jeg har slitt ekstra med depresjon i det siste. Jeg måtte si ifra til en dame i butikken som sneik i køen, men jeg hadde på munnbind, så følte meg merkelig nok litt roligere enn jeg ellers ville gjort. Har folk blitt bare skikkelig uhøflig den siste tiden eller er det jeg som legger ekstra merke til det? Er det egentlig innafor å si ifra om folk oppfører seg mot normen? Jeg får ikke lyst til å gå ut mer før jeg eventuelt roer meg. Anonymkode: 5b6e2...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Sniking og slikt forstår jeg frustrasjonen. Dog den bilsituasjonen du beskrev, kan være hun oppfattet situasjonen annerledes og ikke så den på samme måte som deg. Kan godt hende hodet gikk tregt og at hun har angret i ettertid og, helt uten at d vet det. Synes ikke du bør ta dette så negativt. Helt ærlig synes jeg noe slikt er frustrerende, men det er følelser som kommer der og da, og går over fort. Om du går og irriterer deg over tid bør du begynne å jobbe med deg selv. Høres forferdelig slitsomt ut. Husk at mennesker har lov å gjøre feil. Anonymkode: 0bd07...621
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sniking og slikt forstår jeg frustrasjonen. Dog den bilsituasjonen du beskrev, kan være hun oppfattet situasjonen annerledes og ikke så den på samme måte som deg. Kan godt hende hodet gikk tregt og at hun har angret i ettertid og, helt uten at d vet det. Synes ikke du bør ta dette så negativt. Helt ærlig synes jeg noe slikt er frustrerende, men det er følelser som kommer der og da, og går over fort. Om du går og irriterer deg over tid bør du begynne å jobbe med deg selv. Høres forferdelig slitsomt ut. Husk at mennesker har lov å gjøre feil. Anonymkode: 0bd07...621 Ja, tenkte faktisk på det når jeg skrev dette, at det kan jo hende at hodet hennes ikke var helt med eller at noe hadde skjedd eller et eller annet... Jeg har jo generelt fordommer mot alle tilsynelatende sure folk jeg møter. Det positive som kommer ut av det er at jeg blir positivt overasket. Men jeg er helt enig, jeg må jobbe med det for jeg sitter på 1 juledag og hater. Anonymkode: 5b6e2...f5c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Rundt juletider er det mye stressa folk der ute, og det er ikke godt å si om det er du som er mer sensitiv/legger mer merke til slikt, eller om det er folka. Hvis du føler det er veldig mye av det og at det er nytt den siste tiden, så kan det nok være at depresjon og psyken ellers gjør at du er mer nærtagende når det kommer til slikt, og ikke minst hvordan du tolker situasjoner. Har selv vært slik i perioder med depresjon. Anonymkode: 1078b...822
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Rundt juletider er det mye stressa folk der ute, og det er ikke godt å si om det er du som er mer sensitiv/legger mer merke til slikt, eller om det er folka. Hvis du føler det er veldig mye av det og at det er nytt den siste tiden, så kan det nok være at depresjon og psyken ellers gjør at du er mer nærtagende når det kommer til slikt, og ikke minst hvordan du tolker situasjoner. Har selv vært slik i perioder med depresjon. Anonymkode: 1078b...822 Det er det som jeg synes kan være vanskelig å skille. Før denne perioden klarte jeg å finne unnskyldninger for folk, men nå sliter jeg virkelig med å unnskylde det jeg oppfatter som skikkelig dårlig oppførsel. Feks dama i bilen.. I en uke nå har jeg gått og antatt at det er fordi hun er idiot. Ikke at hun kanskje kan ha opplevd noe fælt og ikke var i stand til å kommunisere med ukjente bilister. Men jeg er sint på alle nå nesten, så stor sannsynlighet for at mange av tilfellene er meg.. Anonymkode: 5b6e2...f5c
Pennant Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De siste ukene har jeg irritert meg så over oppførselen til enkelte mennesker at jeg får lyst til å slenge med leppa neste gang jeg møter på et slikt menneske. Mennesker som sniker, ikke gidder å utvise normal folkeskikk, folk som forventer at du har vikeplikt og bare durer frem med handlevogna.. Her om dagen var det omkjøring og kun plass til én bil i bredden. Bilen foran meg var en superbil og klarte å kjøre langt oppå kanten da det kom en bil i motgående retning. Kanten var nedsvinget da det var inn til en garasje, så om hun rygget litt kunne jeg lurt meg inn på siden. Hun hadde ingen biler bak seg, det hadde jeg. Jeg viste tegn til at hun måtte rygge, se ned på kanten, alt mulig, men kjerringa nistirret og nektet å flytte seg. Jeg var ikke villig til å skrape opp bilen for det mennesket, men jeg fikk så lyst til å løpe ut av bilen for å dra til henne. Jeg hylskreik på veien hjem og var helt skjelven av raseri for hvor idiot det går an å oppføre seg. Lite samarbeidsvillig og arrogant holdning. Jeg er generelt en rolig person, men ganske sensitiv, sier aldri fra, og jeg har slitt ekstra med depresjon i det siste. Jeg måtte si ifra til en dame i butikken som sneik i køen, men jeg hadde på munnbind, så følte meg merkelig nok litt roligere enn jeg ellers ville gjort. Har folk blitt bare skikkelig uhøflig den siste tiden eller er det jeg som legger ekstra merke til det? Er det egentlig innafor å si ifra om folk oppfører seg mot normen? Jeg får ikke lyst til å gå ut mer før jeg eventuelt roer meg. Anonymkode: 5b6e2...f5c Dette klaget Sokrates på for 2500 år siden. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 Pennant skrev (2 minutter siden): Dette klaget Sokrates på for 2500 år siden. Tvilsomt siden han levde ikke for 2500 år siden. han levde mellom 2490 år siden og 2420 år siden. Anonymkode: 329cf...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 Pennant skrev (23 minutter siden): Dette klaget Sokrates på for 2500 år siden. Ja det beviser at folk har vært tette i hodet siden tidenes morgen Anonymkode: 5b6e2...f5c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #9 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De siste ukene har jeg irritert meg så over oppførselen til enkelte mennesker at jeg får lyst til å slenge med leppa neste gang jeg møter på et slikt menneske. Mennesker som sniker, ikke gidder å utvise normal folkeskikk, folk som forventer at du har vikeplikt og bare durer frem med handlevogna.. Her om dagen var det omkjøring og kun plass til én bil i bredden. Bilen foran meg var en superbil og klarte å kjøre langt oppå kanten da det kom en bil i motgående retning. Kanten var nedsvinget da det var inn til en garasje, så om hun rygget litt kunne jeg lurt meg inn på siden. Hun hadde ingen biler bak seg, det hadde jeg. Jeg viste tegn til at hun måtte rygge, se ned på kanten, alt mulig, men kjerringa nistirret og nektet å flytte seg. Jeg var ikke villig til å skrape opp bilen for det mennesket, men jeg fikk så lyst til å løpe ut av bilen for å dra til henne. Jeg hylskreik på veien hjem og var helt skjelven av raseri for hvor idiot det går an å oppføre seg. Lite samarbeidsvillig og arrogant holdning. Jeg er generelt en rolig person, men ganske sensitiv, sier aldri fra, og jeg har slitt ekstra med depresjon i det siste. Jeg måtte si ifra til en dame i butikken som sneik i køen, men jeg hadde på munnbind, så følte meg merkelig nok litt roligere enn jeg ellers ville gjort. Har folk blitt bare skikkelig uhøflig den siste tiden eller er det jeg som legger ekstra merke til det? Er det egentlig innafor å si ifra om folk oppfører seg mot normen? Jeg får ikke lyst til å gå ut mer før jeg eventuelt roer meg. Anonymkode: 5b6e2...f5c Åå guuuri for noen problemer! Skjerp deg. Herregud. Du virker som en Karen. Anonymkode: 8fa70...951 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #10 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Åå guuuri for noen problemer! Skjerp deg. Herregud. Du virker som en Karen. Anonymkode: 8fa70...951 Skjerp deg selv a. Så fint for deg at du har det så bra i livet ditt at ingenting går inn på deg. Hvorfor i huleste tror du det er greit å skrive slik til andre?? Er det fordi vi ikke kjenner hverandre? Tøff bak skjermen syndrom 🙂 Anonymkode: 5b6e2...f5c 1
jukkapalme Skrevet 26. desember 2021 #11 Skrevet 26. desember 2021 Superbil? Hva er en superbil? Tesla? Porsche? Ferrari?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #12 Skrevet 26. desember 2021 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Superbil? Hva er en superbil? Tesla? Porsche? Ferrari? Hakke peiling. Sikkert en vanlig bil, men jeg tør ikke ta sjansen på å kjøre på en 30 cm kant 😂 Anonymkode: 5b6e2...f5c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #13 Skrevet 26. desember 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Det er det som jeg synes kan være vanskelig å skille. Før denne perioden klarte jeg å finne unnskyldninger for folk, men nå sliter jeg virkelig med å unnskylde det jeg oppfatter som skikkelig dårlig oppførsel. Feks dama i bilen.. I en uke nå har jeg gått og antatt at det er fordi hun er idiot. Ikke at hun kanskje kan ha opplevd noe fælt og ikke var i stand til å kommunisere med ukjente bilister. Men jeg er sint på alle nå nesten, så stor sannsynlighet for at mange av tilfellene er meg.. Anonymkode: 5b6e2...f5c Uff, ser noen her sier "skjerp deg". Så lett er det ikke, om dette er en følge av depresjon. Det tror jeg vi er flere her som vet, deg selv inkludert. Du virker rimelig reflektert, til tross for tilstanden du er i, og det er et veldig godt tegn at du ser selv at det sannsynlig er slik at mange av tilfellene "er deg". Selvsagt er det tullinger der ute, men når det blir såpass mye som du beskriver, må jeg si meg enig. Som nevnt, har jeg vært borti det samme selv. Jeg ønsker deg alt godt, og jeg skjønner dette tærer på. Hold fast ved hva du allerede vet, at det sannsynlig er en følge av hvordan du har det nå. I hvert fall så lenge det går. Håper du kommer deg opp av den møkkagropa du er i! Håper du har en fin jul, i den grad det går, og at du får eller søker hjelp til å bli kvitt disse tankene som går et godt stykke utover hva som er normalen. Anonymkode: 1078b...822
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #14 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uff, ser noen her sier "skjerp deg". Så lett er det ikke, om dette er en følge av depresjon. Det tror jeg vi er flere her som vet, deg selv inkludert. Du virker rimelig reflektert, til tross for tilstanden du er i, og det er et veldig godt tegn at du ser selv at det sannsynlig er slik at mange av tilfellene "er deg". Selvsagt er det tullinger der ute, men når det blir såpass mye som du beskriver, må jeg si meg enig. Som nevnt, har jeg vært borti det samme selv. Jeg ønsker deg alt godt, og jeg skjønner dette tærer på. Hold fast ved hva du allerede vet, at det sannsynlig er en følge av hvordan du har det nå. I hvert fall så lenge det går. Håper du kommer deg opp av den møkkagropa du er i! Håper du har en fin jul, i den grad det går, og at du får eller søker hjelp til å bli kvitt disse tankene som går et godt stykke utover hva som er normalen. Anonymkode: 1078b...822 Tusen tusen takk for forståelsen ❤️ Ønsker deg en fin høytid 💕 Anonymkode: 5b6e2...f5c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #15 Skrevet 26. desember 2021 Du hylskrek I bilen hele veien hjem over noe så lite?? Anonymkode: 639b9...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du hylskrek I bilen hele veien hjem over noe så lite?? Anonymkode: 639b9...8c0 Nja..banna kjempehøyt mens jeg gråt, trodde aldri at jeg hadde så mange gloser på lager. Tror helt ærlig det var pga alt og ikke bare pga kvinnemennesket jeg møtte på.. Anonymkode: 5b6e2...f5c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #17 Skrevet 26. desember 2021 Du er nok oversensitiv og tåler ekstremt lite nå. Har du hatt ett vanskelig år? Virker sånn. Anonymkode: 8fa70...951
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #18 Skrevet 27. desember 2021 Ja, det er masse idiotar og uhøflege folk der ute. Men det er og masse hyggelege folk i verda. Anonymkode: a57c4...d0a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 Folk generelt er søppel Anonymkode: 7debc...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå