Gå til innhold

Hva feiler menn og gutter idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får et 20-30 tal meldinger over kik, dating apper som Tinder, badoo , även instagtam hvar uke. Hele tiden mye men. Der du skriver Fex Hey slut. Du er en slut som liker å vise deg frem. Du er ei jævla hore , sexy , du elsker å bli dominert etc etc. Veldigt grove , hatiske og sexuelle meldinger. 

jeg har nesten ingen bilder på meg selv, ikke noe lettkledd på sociale medier. 

jeg lurer på Hva faen som feiler mange men? Er egt helt sykt mange som holder på. 

Anonymkode: 9df5a...afd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte tror faktisk at de vil få seg noe ved å snakke dirty og sende dickpick til fremmede...

• Liker 1
Skrevet
Morten1 skrev (4 minutter siden):

Enkelte tror faktisk at de vil få seg noe ved å snakke dirty og sende dickpick til fremmede...

Även på sociala plattformer som kik, facebook og instagram? Og så maaange? Synes det begynner å bli overdrevent.

Skrevet

Er som Wayne Gretzky (Ishockeylegende fra NHL i USA) en gang sa:

"You miss 100% of the shots you dont take"

Så det koster dem ingenting å prøve. For alt de veit kan det hende at du biter på. Det er også mentaliteten til mange andre menn (indiske menn er notoriske på det her). Sender jo bare en elektronisk melding. Koster dem ingenting å spørre: "Show boobs pls".

Anonymkode: 52437...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er som Wayne Gretzky (Ishockeylegende fra NHL i USA) en gang sa:

"You miss 100% of the shots you dont take"

Så det koster dem ingenting å prøve. For alt de veit kan det hende at du biter på. Det er også mentaliteten til mange andre menn (indiske menn er notoriske på det her). Sender jo bare en elektronisk melding. Koster dem ingenting å spørre: "Show boobs pls".

Anonymkode: 52437...1a7

Men det er mange men fra Norge, Sverige , usa, Tyskland. Hele verlden. Spiller jo egt ingen roll hehe , men uansett dem blir Grove og unge men på sån 20-30 som kaller meg hore og slut , og at jeg ska vare sub og så videre. Folk jeg ikke kjenner. Og jeg synes det er jævla ekkelt. Får og random dickpicks ut fra ingen steder. Tror virkelie men og gutter at jenter vil ha sånt? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet bare hva som feiler meg, hva som feiler alle andre vet jeg ikke.

Skrevet

Rapporter de og svar tilbake at du sender screenshot til moren dems. Jeg har gjort det mange ganger og da lærer de 

Anonymkode: d912e...84f

• Liker 4
Skrevet

De er nok desperat tenker jeg. Det er i alle fall ikke greit å skrive sånt til kvinner med mindre det er avtalt på forhånd så klart, så håper det blir rapportert. 

Skrevet
Morten1 skrev (44 minutter siden):

Å sende dickpic er en seksuell handling i seg selv. Alla blotting. 

Poenget er ikke å få seg noe. Men at en dame har sett pikken din.

At kvinnfolk ikke er klar over dette i 2021...

• Liker 1
Skrevet
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Å sende dickpic er en seksuell handling i seg selv. Alla blotting. 

Poenget er ikke å få seg noe. Men at en dame har sett pikken din.

At kvinnfolk ikke er klar over dette i 2021...

Det er bare vet et tilfelle det er greit å sende dickpic, og det er når en kvinne spør om det. 

En ting mange menn må lære seg.

Anonymkode: cc531...f04

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg får et 20-30 tal meldinger over kik, dating apper som Tinder, badoo , även instagtam hvar uke. Hele tiden mye men. Der du skriver Fex Hey slut. Du er en slut som liker å vise deg frem. Du er ei jævla hore , sexy , du elsker å bli dominert etc etc. Veldigt grove , hatiske og sexuelle meldinger. 

jeg har nesten ingen bilder på meg selv, ikke noe lettkledd på sociale medier. 

jeg lurer på Hva faen som feiler mange men? Er egt helt sykt mange som holder på. 

Disse menna deltar i en digital kjøttbufe der damene selv legger ut bilder av seg selv for å knulles.

Tinder osv er rene sex apper og de mennene som jeg kjenner med hell der begynner utrolig fort å se på damene som de møter for kaffe og spre beina som sklier og luddere. At dette genererer en generell atmosfære av 'hallo hore' er ikke så rart. Det er stort sett menn uten antenner som er pålogget disse appene og de vet jo at damene puler rundt på dem. Så de legger to og to sammen og ser på alle med konto der som luddere.

Og la oss være ærlig. Er ikke mange damer på tinder og kik som ikke har sex utenfor forhold, for å si det slik.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er bare vet et tilfelle det er greit å sende dickpic, og det er når en kvinne spør om det. 

En ting mange menn må lære seg.

Anonymkode: cc531...f04

Menn lærer kunsten å få dyppa løken gjennom å se hva kvinner gjør, og ikke hva de sier.

Er bare å flire og overse når damer vil 'lære menn noe' ift dating. Det er billett til det motsatte av fitte.

Ta det fra meg. Har strøket over så mye gløyper at venerisk avdeling burde gitt meg klippekort.

Endret av Realverdien
  • Liker 1
Skrevet

Hm å gjøre et forsøk forstår jeg, men hvorfor begynne i den enden der? Jeg forstår jo at kvantitet kan føre fram om utvalget er stort nok, men likevel. Selv har jeg ikke sendt noe dickpick, ikke blitt oppfordret til det heller.

Nå har jeg blitt fortalt av ungdommen at jentene kan bli spurt av guttene om de vil ha DP? Da kan de da si nei om de ikke ønsker det.

Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Hm å gjøre et forsøk forstår jeg, men hvorfor begynne i den enden der? Jeg forstår jo at kvantitet kan føre fram om utvalget er stort nok, men likevel. Selv har jeg ikke sendt noe dickpick, ikke blitt oppfordret til det heller.

Nå har jeg blitt fortalt av ungdommen at jentene kan bli spurt av guttene om de vil ha DP? Da kan de da si nei om de ikke ønsker det.

Tipper mellom 20 og 40% damer svarer på dickpic. Og at dickpickerne prater med og får snøret i bånn hos en eller annen fraksjon av dette. Og derfor bruker det som strategi. 

Anonymkode: 974f4...987

Skrevet

Hva feiler dagens kvinner som ikke kan leve et liv uten å glane på mobilen dagen lang fordi de være på sosiale forum ...?

Anonymkode: 4381a...80a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tipper mellom 20 og 40% damer svarer på dickpic. Og at dickpickerne prater med og får snøret i bånn hos en eller annen fraksjon av dette. Og derfor bruker det som strategi. 

Sier du det, har du forsøkt det selv?

Skrevet

Høres ut som bots.

Anonymkode: fb9f9...e1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva feiler dagens kvinner som ikke kan leve et liv uten å glane på mobilen dagen lang fordi de være på sosiale forum ...?

Anonymkode: 4381a...80a

Oppmerksomhet er som narkotika for kvinner.

• Liker 2
Skrevet
Flintis skrev (6 minutter siden):

Sier du det, har du forsøkt det selv?

Jeg bruker ikke datingapper. Har ikke tid til alle bomskudd og chatting på tlf. Soper heller opp noe fra baren eller puben eller taxikø. Da starter jeg jo der hvor tindergutta ønsker å komme uansett: ansikt til ansikt med ei ferdigskjenka dame.

Men man vet jo ganske mye gjennom å være voksen. Kjenne venner. Kolleger. Osv. Så tipper nok det er omtrent slik ja. De færreste bruker sjekketeknikk som ikke funker over tid nemlig. Som en hund som er matet... kommer de tilbake til tinder med samme dickpick.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Forskning sier det motsatte. 

Anonymkode: d912e...84f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...