Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt over 27 uker på vei, og fikk anbefalt å sjekke ut henne av jordmoren. Ble litt interessert i det kurset hennes, som (tilsynelatende) har mange fornøyde kunder som fikk godt utbytte av kurset og resten av innholdet. Uansett ønsker jeg å forhøre meg litt før jeg punger ut de 1500 kronene det koster for øyeblikket. Er det noen her som har gått igjennom kurset og syntes det var verdt pengene? Anbefales?

Anonymkode: 2178b...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt en god erfaring! Anbefales veldig fra meg. Fikk noen verktøy som gjorde det mye enklere å takle smerten og holde meg positiv. Følg henne på Instagram for å se litt hva det går ut på :)

Skrevet

Hun har skrevet en bok også, kanskje du kan kjøpe den først og se om det er noe for deg før du tar kurset? Jeg har lest mange positive tilbakemeldinger (ikke bare på hennes konto) om både bok og kurs.

Anonymkode: f7cb0...183

Skrevet

Det var et greit kurs å ta. Men for meg som er realist ble noe litt for alternativt. Kurset hadde vært bedre for meg vis det hadde tatt utgangspunkt i litt mer standardfødsler. 

Anonymkode: e01d9...523

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det var et greit kurs å ta. Men for meg som er realist ble noe litt for alternativt. Kurset hadde vært bedre for meg vis det hadde tatt utgangspunkt i litt mer standardfødsler. 

Hva mener du når du sier standardfødsler? Var det noe spesielt med de fødslene det var tatt utgangspunkt i på kurset? Jeg er veldig lite alternativ selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva mener du når du sier standardfødsler? Var det noe spesielt med de fødslene det var tatt utgangspunkt i på kurset? Jeg er veldig lite alternativ selv.

Var noen videoer av fødsel hvor de hadde øvd og brukt teknikker fra hypnobirthing. Jeg vil si at de fødslene som ble vist er av de 5 % beste fødslene man kan ha. Jeg tror ikke at kun kurset og øving vil gi en sånn fødsel til folk flest. 

Kurset gir deg kunnskap om fødsel og hvordan kroppen fungerer og det er bra. Det er fokus på avslapning og kontrol. Jeg er litt redd for at vis jeg prøver å være avslappet og bruker det jeg har lært av kurset, men fysisk ikke er i stand til det pga smerter vil føle meg litt mislykket. 

Jeg tror på at positive tansker er positivt, men for meg ble kurset litt for urealistisk. Det er iallefall følelsen jeg sitter igjen med. Jeg skal ta med meg flere ting fra kurset men absolutt ikke alt. Hadde jeg hatt null kunnskap og ikke vist noe fra før er jeg redd for at jeg hadde følt meg lurt etter en fødsel. 

• Liker 1
Skrevet

Helt greit kurs å ta om man har råd til det, så lenge man er klar over at det kan være du ikke får bruk/nytte av noen av teknikkene i fødsel likevel. 

Anonymkode: 00965...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...