AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Da jeg kom i dag sammen med mannen, var orgasmen helt annerledes. Føltes som jeg fikk flere små rett etter hverandre, som perler på en snor liksom. Hva var dette? Er det en av de som kalles multiorgasme eller serieorgasme? Anonymkode: 66f8f...080
sicario Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det en av de som kalles multiorgasme eller serieorgasme? Anonymkode: 66f8f...080 Antageligvis.
Gjest Anonym373 Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da jeg kom i dag sammen med mannen, var orgasmen helt annerledes. Føltes som jeg fikk flere små rett etter hverandre, som perler på en snor liksom. Hva var dette? Er det en av de som kalles multiorgasme eller serieorgasme? Anonymkode: 66f8f...080 Ja , trodde det var vanlig? Kona får som regel små orgasmer, så bygger det seg opp , kan få 4-5 når vi har sex , hvor den siste er fantastisk , første er moderat og den siste av høy intensitet, hver orgasme går opp et nivå , litt som en bil som bytter gir? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det😂
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Anonym373 skrev (7 minutter siden): Ja , trodde det var vanlig? Kona får som regel små orgasmer, så bygger det seg opp , kan få 4-5 når vi har sex , hvor den siste er fantastisk , første er moderat og den siste av høy intensitet, hver orgasme går opp et nivå , litt som en bil som bytter gir? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det😂 Jeg pleier å få sterkere orgasmer, men dette var mer langvarig. Men de var ca like sterke, og det var så og si ikke noen tid i mellom, kanskje ett sekund. Anonymkode: 66f8f...080
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg pleier å få sterkere orgasmer, men dette var mer langvarig. Men de var ca like sterke, og det var så og si ikke noen tid i mellom, kanskje ett sekund. Anonymkode: 66f8f...080 Filma dere? Så kan dere gjøre en reprise Anonymkode: b25c8...dcc
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Filma dere? Så kan dere gjøre en reprise Anonymkode: b25c8...dcc Bra tips å filme,kan legge ut her så skal vi fortelle hvilken type orgasme det var. Anonymkode: 98329...62d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra tips å filme,kan legge ut her så skal vi fortelle hvilken type orgasme det var. Anonymkode: 98329...62d Det er forbeholdt par privat, desverre Anonymkode: b25c8...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå