Gå til innhold

Polities twitter tjeneste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppfattes som useriøs. 

Klientene blir ikke tatt vare på da. 

Er ikke politi taushetsbelagt?

Andre som reagerer på holdningene til politiet?

Anonymkode: 5788a...76d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du mener?.

Politiets twitter er ofte nyttig hvis man ønsker å få med seg beskrivelser av ettersøkte kriminelle, senest i dag så hadde VG en notis om en kiosk som hadde blitt ranet og i kjent VG stil så unnlater de å gjengi beskrivelsen fra politiet fordi at en av de ettersøkte er ikke uventet mørk i huden.

Anonymkode: f297f...6c2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig glad for at de deler på Twitter. Har hendt flere ganger at jeg våkner av helikopter og da går jeg inn på twitter og ser hva om skjer. Om det er mye sirener i nærheten er det fint å kunne få et par ord om hva som skjer. Det samme med savnede mennesker, man kan da være med og se etter de om man er i området og beveger seg rundt.

Anonymkode: ede2c...89b

• Liker 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Oppfattes som useriøs. 

Klientene blir ikke tatt vare på da. 

Er ikke politi taushetsbelagt?

Andre som reagerer på holdningene til politiet?

Anonymkode: 5788a...76d

Taushetsbelagt? De deler jo ikke navn eller ting som gjør at du kan identifisere personer.

Du fremstår som useriøs da du blir «krenket» over en non issue på er sosialt nettverk.

Flere ganger jeg har unngått å havne i kø da de har informert om ulykker på Twitter.

Synes ikke det er useriøst å melde om nattens hendelser hvor en leser at x antall personer er sendt hjem pga fyll eller at noen er stopper i fartskontroll eller har blåst over lovlig verdi. Hvor er det de deler taushetsbelagt informasjon? Alder? Veistrekning? Kjønn?

Anonymkode: c3aa5...278

• Liker 4
Skrevet

politiet på seg to oppgaver som selvfølgelig  aldri kan forenes:

De skal utøve makt overfor landets innbyggere, og deretter skal politiet kontrollere hvordan historiene blir fortalt. 

Anonymkode: 9022d...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...