AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Oppfattes som useriøs. Klientene blir ikke tatt vare på da. Er ikke politi taushetsbelagt? Andre som reagerer på holdningene til politiet? Anonymkode: 5788a...76d 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Hva er det du mener?. Politiets twitter er ofte nyttig hvis man ønsker å få med seg beskrivelser av ettersøkte kriminelle, senest i dag så hadde VG en notis om en kiosk som hadde blitt ranet og i kjent VG stil så unnlater de å gjengi beskrivelsen fra politiet fordi at en av de ettersøkte er ikke uventet mørk i huden. Anonymkode: f297f...6c2 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Jeg er veldig glad for at de deler på Twitter. Har hendt flere ganger at jeg våkner av helikopter og da går jeg inn på twitter og ser hva om skjer. Om det er mye sirener i nærheten er det fint å kunne få et par ord om hva som skjer. Det samme med savnede mennesker, man kan da være med og se etter de om man er i området og beveger seg rundt. Anonymkode: ede2c...89b 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Oppfattes som useriøs. Klientene blir ikke tatt vare på da. Er ikke politi taushetsbelagt? Andre som reagerer på holdningene til politiet? Anonymkode: 5788a...76d Taushetsbelagt? De deler jo ikke navn eller ting som gjør at du kan identifisere personer. Du fremstår som useriøs da du blir «krenket» over en non issue på er sosialt nettverk. Flere ganger jeg har unngått å havne i kø da de har informert om ulykker på Twitter. Synes ikke det er useriøst å melde om nattens hendelser hvor en leser at x antall personer er sendt hjem pga fyll eller at noen er stopper i fartskontroll eller har blåst over lovlig verdi. Hvor er det de deler taushetsbelagt informasjon? Alder? Veistrekning? Kjønn? Anonymkode: c3aa5...278 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 politiet på seg to oppgaver som selvfølgelig aldri kan forenes: De skal utøve makt overfor landets innbyggere, og deretter skal politiet kontrollere hvordan historiene blir fortalt. Anonymkode: 9022d...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå