AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Jeg har fått UVI noen ganger av sexleketøy selvom jeg bruker antibac før og etter bruk. Lurer på hvordan man bør oppbevare sexleketøy og dildoer for å holde de rensligt mulig? Hvordan renser og vasker dere de? Anonymkode: 8e0d5...557
Gjest Trøst Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 (endret) Vasker med alt fra sexleketøysrens til intimsåpe til zalo. Vasker grundig og tørker av med tørkepapir. Har en vibratorrens som jeg bruker på noen av leketøyene. Oppbevarer i oppbevaringsposer som jeg har kjøpt fra Sinful. Noen leker kommer med egne poser. Alt av leketøy som jeg skal bruke inni vagina rengjør jeg på nytt før bruk, da med intimsåpe. Og det er lurt å alltid tisse etter å ha brukt noe inni vagina. For all del, ikke bruk samme leketøy til vagina og rumpa. Unntaket er leketøy som er veldig lette å rengjøre, som for eksempel dildoer av glass, men hadde aldri brukt en dildo av silikon i vagina som også har blitt brukt i rumpa. Endret 25. desember 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Trøst skrev (1 time siden): Vasker med alt fra sexleketøysrens til intimsåpe til zalo. Vasker grundig og tørker av med tørkepapir. Har en vibratorrens som jeg bruker på noen av leketøyene. Oppbevarer i oppbevaringsposer som jeg har kjøpt fra Sinful. Noen leker kommer med egne poser. Alt av leketøy som jeg skal bruke inni vagina rengjør jeg på nytt før bruk, da med intimsåpe. Og det er lurt å alltid tisse etter å ha brukt noe inni vagina. For all del, ikke bruk samme leketøy til vagina og rumpa. Unntaket er leketøy som er veldig lette å rengjøre, som for eksempel dildoer av glass, men hadde aldri brukt en dildo av silikon i vagina som også har blitt brukt i rumpa. Oppbevaringsposene du snakker om er det som vanlige plastposer eller ziplock bags eller har de noe spesielt stoff som gjør de mer hygieniske? Hvor oppbevarer du leketøyene etter du har pakket de ned i posene? Jeg bruker som sagt rens med antibac for sexleketøy/vibratorrens men fått UVI fordet.. Analproblematikken er heldigvis ikke en problemstilling her 😅 Anonymkode: 8e0d5...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå