Gå til innhold

Ned 10-15kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått ned 10-15 kg på et halvt år, hvordan gjorde dere det og hvor fort så dere resultater? skal ned mellom 10.-15 kg, er rundt 68-70 kg nå

Anonymkode: c9325...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å bruke metoden til "Spis deg fri" fordi jeg er sukleravhengig. Spiste meg slank og smertefri. Vanskelig, men verdt det! 

Gikk ned 15kg på 4-5mnd. Helt uten å trene. 

Anonymkode: 78748...d77

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg valgte å bruke metoden til "Spis deg fri" fordi jeg er sukleravhengig. Spiste meg slank og smertefri. Vanskelig, men verdt det! 

Gikk ned 15kg på 4-5mnd. Helt uten å trene. 

Det har jeg også tenkt til å gjøre. Fulgte du kurset? Og følger du fortsatt linjene? 

Anonymkode: d049e...97b

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk ned på lavkarbo 12 kilo på 3-4 måneder.En lavkarbo uten alt fettet, dvs det ble vel litt de første ukene, så kommer du inn i en en periode der du egentlig ikke føler så mye sult og får mye energi. Da gikk jeg mange turer osv..

Så sluttet jeg og holdt vekta lenge, helt til det var masse stress i livet mitt igjen osv.... 

Men har tenkt å ta av meg igjen. Begynner vel nå til uka. 

Anonymkode: 6204a...fb2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det har jeg også tenkt til å gjøre. Fulgte du kurset? Og følger du fortsatt linjene? 

Anonymkode: d049e...97b

Tok introkurset. Samtidig hørte jeg boka på podcast. (på Spotify, gratis) Anbefales! 

Begynte å følge kontoer på Instagram av folk som lever etter SDF. Fikk masse inspirasjon til måltider. 

Følger kun 3 av linjene, ikke sukker, ikke mel og tre måltider om dagen. Veide maten i starten, men gjør det ikke nå lenger. 

Jeg har en fysisk krevende jobb og går en del turer i skog og fjell, så spiser mer enn SDF vedlikehold tilsier. I tillegg er jeg i mer aktivitet nå som kroppen er lett. Å være aktiv er ikke så tungt lengre.

Dette har funket for meg. Jeg har holdt målvekta stabil i 3-4måneder. Også spiser jeg etter periodisk faste. Spiser tre måltider innenfor ca 10 timer og faster 14timer. Fra kl 21 på kvelden til 11 om formiddagen. 

Ingen tvil om at å kutte mel og sukker som bare ødelegger for hode og kropp, funker! Har blitt kvitt migrene og vondter i knær og hofte. Hodet er klarere og konsentrasjonen er bedre! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde høyere utgangspunkt enn deg, men har gått ned 20+ på et halvår. Kaloritelling og ekstra bevegelse 

Anonymkode: e60b8...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...