Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt kanskje nå som det er -10 og J****g kaldt? Føles ut som jeg blir piercet, biter dem av, og det iser og brenner på samme tid. Kom plutselig for et par dager siden da jeg bøyde meg ned for å ta på sko o.l., men nå gjør det ganske vondt i intervaller. Er så redd for brystbetennelse, men mener å ha hørt det kan være smertefullt i kulden?

Anonymkode: 19460...f3a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er det normalt kanskje nå som det er -10 og J****g kaldt? Føles ut som jeg blir piercet, biter dem av, og det iser og brenner på samme tid. Kom plutselig for et par dager siden da jeg bøyde meg ned for å ta på sko o.l., men nå gjør det ganske vondt i intervaller. Er så redd for brystbetennelse, men mener å ha hørt det kan være smertefullt i kulden?

Jepp, ta ullinnlegg så blir det litt bedre :) 

Anonymkode: fca48...665

Skrevet

Takk, måtte ty til finn.no nå midt i julehelligdagene 😅 håper det går an å få tak i, det føles ut som hele f@#nskapen skal rakne av, bruker ikke bh hjemme pga vondt i ryggen, men får finne fram de der sloggi seamless jeg har en plass så får det kanskje hjelpe..

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Takk, måtte ty til finn.no nå midt i julehelligdagene 😅 håper det går an å få tak i, det føles ut som hele f@#nskapen skal rakne av, bruker ikke bh hjemme pga vondt i ryggen, men får finne fram de der sloggi seamless jeg har en plass så får det kanskje hjelpe..

Apotek1 har tilbud på lillelam☺️

Anonymkode: fca48...665

Skrevet

Jeg er bare i uke 17, men har slitt med smerter i brystene når jeg har vært ute i kulda i mange uker. Ullinnlegg hjelper, men har en tendens til å glemme å bruke dem. Bruker ellers et langt skjerf, og legger endene strategisk over brystene 😅 Det hjelper mye med litt ekstra varme 😊

Anonymkode: d3e97...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...